• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1402092920634
  • خبرنگار : 71480

در حاشیه جلسه هیئت دولت

وزیر آموزش و پرورش: هیچ جای دنیا زمان آلودگی مدارس را تعطیل نمی‌کنند

وزیر آموزش و پرورش: هیچ جای دنیا زمان آلودگی مدارس را تعطیل نمی‌کنند

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیچ جای دنیا زمان آلودگی مدارس را تعطیل نمی‌کنندتاکید کرد که سیاست ما تعطیلی مدارس نیست.

به گزارش ایسنا ، رضا مرادصحرایی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد:سیاست دولت به طور عام آموزش و پرورش به طور خاص اصلا تعطیلی مدارس نیست؛ ما باید راهنمای فعالیت در زمان آلودگی هوا داشته باشیم نه اینکه مدارس را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: تقریبا در هیچ کجای دنیا این کاری را که ما می کنیم نمی کنند. شبکه شاد الان خوب فعالیت می کند؛ بعضی زمان ها 3 میلیون کاربر همزمان دارد ، پیشتیبانی که زمان کرونا از شاد می شد الان نمی شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص در نظر گرفتن بودجه نوسازی مدارس از محل مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بحث کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس دیده شد که از محل مالیات بر ارزش افزوده صورت خواهد گرفت.

وی درباره مدرسه فوتبال، گفت: ما دو نوع دبیرستان و مدرسه ورزشی داریم که دنبال این هستیم این دو را یکی کنیم؛ همچنین برخی از باشگاه‌های معروف درخواست مدرسه فوتبال دارند که با دید مثبت آن را بررسی می‌کنیم.

‌وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حقوق نیروهای خرید خدماتی پرداخت نشده است، گفت: سال گذشته زمانی که سرپرست وزارتخانه شدم، خرید خدماتی‌ها ۷ ماه بود حقوق دریافت نکرده بودند؛ ما به دنبال حل این مشکل هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۲:۲۵

هیچ جای دنیام معلم با سابقه ۲۵ سال فاقد رتبه نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۴:۴۱

یک دانش آموز حداکثر ساعاتی که در طول ۹ ماه سال تحصیلی ورزش داره حدود ۷۰ ساعت میشه به دانش آموزان و خانواده هاشون این اختیار را بدهید که این ۷۰ ساعت در باشگاه ورزشی و سالن ورزشی طی کنند و یک گواهی از سالن ورزشی به مدرسه بیاورند و ساعت ورزش را دوره متوسطه اول و دوم حذف کنید.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۰۲:۴۰

خب خانواده ای که نداره هزینه سالن رو از کجا بیاره؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۵:۰۰

هیچ جای دنیاآلودگی بااین شدت نداره،اگه مدارس تعطیل نشوند،بچه های مردم به بیماری‌های ریوی مبتلامیشوندکه برای آنهاخطرناک است نهایتایک ماه مدارس اصفهان راغیرحضوری کنیدکه بچه های ماسالم باشن. هزاران سرویس مدرسه صبح که راه میفتن آلودگی چندبرابر میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۵:۰۱

هیچ جای دنیا معلم ۶ماه بدون حقوق نمی مونه هیچ جای دنیا به معلمی که یک دهه کار کرده نمیگن چون آزمون ما رو قبول نشدی صلاحیت معلمی نداری و معلم قیمتی نیستی و درکمال تعجب باز همون معلم رو بفرستن سر کلاس تا نیازشون رو جبران کنه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۵:۴۴

هیچ جای دنیا فرق بین کارمندان نمیگذارن به نیمی رتبه بدن به نیمی ندن (نیروهای خدماتی)ما مثله دنیا نیستم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۵:۴۵

تو فقط بگو کجای دنیا اینقدر الودگی مداوم داریم فقط دنبال حاشیه میگردید..نه چاره کار

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۶:۳۳

سطح آلودگی در کشورهای دیگه اینقدر نیست چرا دوست دارین بچه های مردم دچار مشکل تنفسی بشن راستی چرا فکر نمیکنین نطر میدین. راستی خودتان فرزندانتان چطور و کدام و با چه وسیله ای مدرسه میرن.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۷:۵۸

وقتی مدارس مجازی برگزار می شه پس تعطیل نیست درضمن هیچ جای دنیا معلمانش اینقدر کم حقوق نمیگیرند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۸:۵۰

مجاری شدن آموزش بیشتربه نفع معلمهاست،دانش آموزان بسیار متضرر خواهند شد،باید فکراساسی برای رفع این مشکل کردتعطیلی راه حل منطقی نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۲۳:۵۶

هیچ معلمی حاضر به تدریس مجازی نیست به دلیل این که شبکه شاد روح و روان و اعصاب یک معلم را حقیقتا به هم میریزد شما اگر به جای معلم فقط یک روز تدریس مجازی می کردید نمی فرمودید که مجازی شدن به نفع معلم است

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۰۲:۱۵

واقعا که حرف شما درست ولی ریه ها مگه چه جونی دارن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۰۹:۳۳

هیچ جای دنیا بیسوادترین آدما رو استخدام نمیکنن. علم ودانش رو سهمیه بندی نمیکنن. فرزنداوری رو اولویت برای استخدام نمیدونن. نهضتی معلم نمیشه دکتر بیکار، بازم هست بگیم کو گوش شنوا