• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402092920678
  • خبرنگار : 50035

از دیروز ۵۳ خُرده‌فروش موادمخدر در استان دستگیر شد

پلمب و تخریب در انتظار منازل پاتوق و مرکز فروش موادمخدر در همدان

پلمب و تخریب در انتظار منازل پاتوق و مرکز فروش موادمخدر در همدان
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری ۵۳ خُرده‌فروش موادمخدر از روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: منازلی که پاتوق و مرکز فروش موادمخدر می‌شوند، پلمب و تخریب خواهند شد. 

سرهنگ عباس عزیزی چهارشنبه ۲۹ آذر در حاشیه اجرای طرح «آرامش در شهر» پلیس موادمخدر استان همدان، اظهار کرد:‌ روز گذشته مرحله سوم طرح آرامش در شهر با هدف پاکسازی محلات و معابر شهر و استان از وجود معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری خُرده‌فروشان آغاز شد و امروز نیز ادامه آن اجرا خواهد شد. 

وی بیان کرد: از روز گذشته با استفاده از تمام ظرفیت‌های انتظامی و هماهنگی مرجع قضایی توانستیم ۵۳ نفر از خُرده‌فروشان موادمخدر را دستگیر کنیم و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دهیم. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان خاطرنشان کرد: ۲۲۸ نفر از معتادان متجاهر نیز در سطح استان شناسایی و جمع‌آوری و پس از غربالگری برای درمان، نگهداری و صیانت به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ روانه شدند. 

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست‌های شهروندان طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و دستگیری خُرده‌فروشان را در دستور کار دارد، گفت: افرادی که خانه‌ها و منازل خود را به عنوان پاتوق موادمخدر و محل تجمع معتادان یا تبادل و یا فروش موادمخدر قرار داده‌اند، به هشدارهای پلیس توجه کنند. 

عزیزی تأکید کرد: در صورت عدم توجه به هشدارهای پلیس در مرحله اول خانه‌ها و منازل این افراد به عنوان پلاک قرمز با دستور مرجع قضایی پلمب خواهد شد و در صورت تکرار تخریب آنها از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌شود. 

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از فروش، توزیع موادمخدر و محل تجمع معتادان متجاهر، موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ و شماره تماس ۲۱۸۲۲۱۳۶ ستاد خبری پلیس به سمع و نظر آنها برسانند و گفت: اطمینان می‌دهیم در اسراع وقت این گزارش‌ها بررسی شود و اقدامات قانونی برای آن انجام گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۴:۱۸

بسیار عالی با تشکر فراوان از نیروی زحمتکش فراجا خدا نگهدارشون باشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۷:۵۳

عالیه.لطفا به منطقه شاهپسند رسیدگی بشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۸:۲۱

باید دید اصل مواد از کجا میاد. و راه اونها رو بست . با چند تا خرده فروش کار درست نمیشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۱۹:۴۱

باسلام وتشکر از نیروی زحمت کش انتظامی.بنظرم نیروی محترم انتظامی ومواد مخدر از کسانی که بیشتر با مردم ومناطق وکوچه ها سروکار دارند کمک بگیرند دقیقا ادرس تک تک مواد فروش و حتی کلی فروشارو به راحتی بدست میارن.کمک از سازمان محترم تاکسیرانی.اتحادیه آژانس ها.مغازه دار ها.اینها ارگان هایی هستند که روابط بیشتری با مردم دارن.یاحق.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۲۱:۵۲

خداخیرتون بده امیدوارم دیگه موادفروش نباشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۰۹:۲۳

خدا خیرتان بده خدا کنه همیشه اینجور باشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۹ ۲۳:۵۷

لطفا لطفا خواهشن ب محله خضربلوار قدر روی رودخانه و شاهپستد حصار بیشتر نظارت داشته باشین وپشت باغ ایرانیان وقتی وارد این سه منطقه ک میشی مثل زاهدان کوچک آدم جرات نمیکنه تنها بره اون سمت پر از معتاد و خرده فروش

avatar

سلام، باعرض خسته نباشید،لطفا به‌نیروی انتظامی شهرستان های استان دستوربدهید، با خرده‌ فروش های‌ مواد مخدر در روستاها برخورد جدی‌ به عمل بیاورند، مواد در روستاهای‌ مخصوصا شهرستان کبودراهنگ بیداد می کند و مثل نقل‌ونبات‌ می فروشند ،تشکر،یک پدر نگران

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۰۸:۵۸

لطفا نهاوند رو هم دریابید سوپرمارکتها هم محل فروش مواد شدن،به علت نبود کار نوجوان ها و جوانهای مناطق محرومش هم یا معتادن یا مواد فروش،عمده فروشان مواد هم که روزبه روز پرقدرت تر از قبل جولان میدن.دستگیر میشن ولی مجدد پر قدرت ادامه میدن چه تو زندان چه بیرون زندان موادشونم میفروشن و کسی کاری نداره جریمه پرداخت میکنن وباز هم داستان ادامه دارد....دیدم که میگم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۱ ۰۱:۴۸

بایدازبزرگترهاشروع کنیددرست کننده پخش کننده هایعنی ازکله گنده ها

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۲۲:۰۹

خوب یه سر به قاسم آباد هم بیان

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۲۳:۴۷

تشکر از پلیس فراجا،و مخدر،،این مواد صنعتی، شیشه و هروئین هارو همرو بفرستید تل آیو حیفا،،لعنت بر بد خواه این ملت،،

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۱ ۱۱:۴۳

بنده یک خانم هستم ظهرها که از سرکار برمیگردم منطقه سیلو پراز معتاده که به راحتی دارن مواد رد و بدل می کنن جدیدا وضع خیلی بدشده قبلا اینطور تبود. من جرات نمی کنم تنها برم دیگه. گاهی چاقو به دست و مشکوک تو کوچه چندنفری میرن و میان .توروخدا نیروی انتظامی گشت بذاره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۱ ۱۲:۰۹

تورو خدا بروجرد منطقه ابراهیم اباد هم در یابید .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۲ ۱۳:۳۴

ممنون از لطفتون پارک لادن سنگ سفید همدان اول کوچه امید ۲ نفر ساقی از اول شب تا صبح مواد میفروشند ودزدی منازل انجام میدن سه ساله کلانتری ۱۵ هیچ اقدام خاصی نکرده پیر وجوان وزن دختر میان میخرن ومصرف میکنند ممنون اگر اقدام کنید