• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092920810
  • خبرنگار : 50039

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/ ۴۹

پیام مشترک مدیران ارشد گلستان در آستانه سفر رئیس جمهور: «گلستان سرزمین برادری»

پیام مشترک مدیران ارشد گلستان در آستانه سفر رئیس جمهور: «گلستان سرزمین برادری»

ایسنا/گلستان در آستانه سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به سرزمین وحدت و برادری، «آیت الله سیدکاظم نورمفیدی»، نماینده ولی فقیه در گلستان و «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان، پیامی مشترک منتشر کردند.

در این پیام از مردم شریف، قدرشناس و ولایتمدار استان دعوت شده است تا بار دیگر چهره وفاق، اتحاد و همدلی در سرزمین برادری را در مراسم استقبال از ایشان به منصه ظهور گذاشته و پایبندی و تعهد خود را به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان شهدای والامقام ابراز کنند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر اول بر اساس برنامه قبلی در ۳۰ آذرماه و همزمان با شب یلدا به گلستان سفر می‌کنند.

انتهای پیام

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه حضور مردم و اتکا به حمایت و همراهی ملت شریف و قدرشناس به حرکت بالنده خود در مسیر رشد و تعالی و تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ادامه داده و همواره به مدد الهی و پشتیبانی مردمی بر بدخواهان غلبه کرده است.

دولت سیزدهم به عنوان دولتی برخواسته از بطن مردم با جدیت و تلاش شبانه‌روزی و رویکرد جهادی و انقلابی در صدد حل مشکلات کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی برآمده و در این راستا گام‌های مؤثری برداشته است.

بحمدالله سفر نخست جناب آقای دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور به گلستان زمینه‌ساز رفع برخی از مشکلات دیرینه استان بوده و با همکاری سایر قوا ریل‌گذاری مناسبی برای پیشرفت و جبران عقب‌ماندگی‌های خطه سرسبز گلستان که با محرومیت‌های بسیار دست و پنجه نرم می‌کند، صورت گرفته است.

اکنون در آستانه سفر دوم رئیس جمهور عزیز و هیئت محترم دولت به سرزمین وحدت و برادری از تمامی مردم شریف، قدرشناس و ولایتمدار استان دعوت می‌کنیم بار دیگر چهره وفاق و همدلی خود را در مراسم استقبال از ایشان به منصه ظهور گذارده و پایبندی و تعهد خویش را به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان شهدای والامقام ابراز نمایند تا برگ زرین دیگری بر کتاب پرافتخار نگارستان ایران افزوده گردد.

انشاالله این حضور ارزشمند آهنگ توسعه استان را سرعت بخشیده و در آینده نزدیک شاهد درخشش گلستان عزیز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha