• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092920997
  • خبرنگار : 50039

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/ ۵۰

استاندار گلستان: افتتاح ۲۶۰ هزار میلیارد پروژه عمرانی و اقتصادی در سفر رئیس جمهور

استاندار گلستان: افتتاح ۲۶۰ هزار میلیارد پروژه عمرانی و اقتصادی در سفر رئیس جمهور

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه فردا ماحصل حدود دو سال تلاش بی‌وقفه مدیران استان در بهره‌برداری از پروژه‌ها منتج به نتیجه می‌شود، افزود: بررسی پروژه‌های گلستان بیانگر نزدیکی استان به چشم انداز ۲۲۴ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری تا افق ۱۴۰۴ است.

علی محمد زنگانه ظهر چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه «دکتر ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح روز پنج شنبه «۳۰ آذر ماه» از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد استان گلستان شده و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلای بزرگ گرگان با مردم استان دیدار می‌کند، اظهار کرد: عالی‌ترین مقام دولت سپس با حضور در مناطق مختلف استان از چندین پروژه عمرانی، عام المنفعه و گردشگری بازدید به عمل آورده و پروژه‌های تکمیل شده را افتتاح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همزمان با این سفر مبارک، بالغ بر ۲۶۰ هزار میلیارد ریال طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: اینها ثمره دو سال تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر مدیران استان در سایه حمایت‌های رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر نخست به استان گلستان بوده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه همزمان با این سفر، آغاز عملیات اجرایی حدود ۱۰۳ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی و پروژه‌های عمرانی را داریم، افزود: در این پروژه‌ها تأمین برق برای توسعه صنعتی منطقه آزاد اینچه برون اهمیت ویژه‌ای داشته که اعتباری ارزی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

وی امضای قرارداد اجرایی این پروژه بین هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان و شرکت مبنا به عنوان پیمانکار در روز گذشته را اتفاقی بسیار مهم دانست و ادامه داد: با بررسی این پروژه‌ها مشخص می‌شود که استان گلستان به چشم انداز ۲۲۴ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری تا افق ۱۴۰۴ نزدیک می‌شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان با تأکید بر اینکه به عنوان استاندار اعتقاد دارم که این رقم کف تحقق اهداف مدنظر است، تصریح کرد: با توجه به شکل روند توسعه‌ای استان، پیش‌بینی می‌شود که فضای لازم برای افزایش حجم سرمایه‌گذاری مهیا شده تا درآمد ناخالص استان به ۱۱۲ همت ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha