• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402092921089
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل زندان‌های استان:

تصمیمات و اقدامات در مجموعه زندان‌های لرستان برمبنای همدلی است

تصمیمات و اقدامات در مجموعه زندان‌های لرستان برمبنای همدلی است

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: حوزه کاری ما در زندان‌های استان بسیار گسترده است و لذا هرگونه تصمیم‌گیری در مجموعه زندان‌های استان باید بر مبنای تعامل، همدلی و دانش محوری باشد.

عبدالمجید کشوری، ۲۹ آذر ماه در شانزدهمین نشست هم‌اندیشی شورای اداری زندان‌های لرستان که با حضور رؤسای زندان‌ها و رؤسای ستادی اداره‌کل زندان‌های استان برگزار شد، ضمن  تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین شهادت نیروهای جان بر کف انقلاب اسلامی در راسک توسط گروه‌های تروریستی، با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین ۴ سال گذشته این دوره مدیریتی، پس از گذشت ۱۶ دوره شورای اداری، اظهار کرد: آنچه که در اذهان عمومی می‌ماند، افتخاراتی‌ است که با تلاش‌های همکاران حاصل شده‌ است.

مدیرکل زندان‌های لرستان کسب رتبه برتر جشنواره شهید لاجوردی را عنوانی شاخص و ویژه برای این اداره کل برشمرد و افزود: اقداماتی از قبیل رشد اشتغال زندانیان از ۱۴ درصد به ۶۲ درصد، کسب رتبه اول در استفاده از پابند الکترونیک در کشور، کسب رتبه‌های متعدد فرهنگی و هنری و سایر زحمات و تلاش‌های کلیه همکاران در زندان‌های استان باعث شد تا مجموعه این اقدامات منجر به کسب این عنوان شود.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اداری زندان‌های لرستان باید همه تلاش خود را بر این متمرکز کنند که این موفقیت‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه هدف ادامه یابد و شاهد افت محسوس در این زمینه‌ها نباشیم.

کشوری افزود: حوزه کاری ما در زندان‌های لرستان بسیار گسترده است و لذا هرگونه تصمیم‌گیری در مجموعه زندان‌های استان باید بر مبنای تعامل، همدلی و دانش محوری باشد.

در این نشست اعضای شورای اداری زندان‌های استان ضمن بیان اقدامات انجام شده و ارائه گزارش عملکرد از حیطه کاری خود، چالش‌ها، تهدیدات و پیشنهاداتی را در خصوص رفع مشکلات زندان‌های استان ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha