• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402092921090
  • خبرنگار : 50598

فرمانده سپاه اراک:

هیچ انسان دیندار و شرافت‌مندی نباید در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کند

هیچ انسان دیندار و شرافت‌مندی نباید در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کند

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: هیچ انسان دیندار و شرافت‌مندی نباید در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کند.

سرهنگ محمد مهجوری، عصر چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در تجمع مردم اراک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در پیاده‌راه امیرکبیر این شهر اظهارکرد: این تجمعات حداقل کار ما برای مردم مظلوم فلسطین است و همان کاری است که در سراسر کشورهای جهان انجام می‌شود.

وی در رابطه با شبهاتی که درباره جنگ غزه مطرح می شود گفت: بعضی‌ها عنوان می‌کنند که چرا حماس جنگ را شروع کرده است؟ پاسخ این است که در واقع حماس جنگ را شروع نکرده و اسرائیل است که در طول ۷۰ سال مردم مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده و هزاران فلسطینی را آواره کرده‌ است. 

مهجوری با بیان اینکه نتانیاهو ایران را تنها تهدید اسرائیل می‌داند و هدفش نابودی ایران است تصریح کرد: گروه‌هایی مانند انصارالله و حزب‌الله، دمار از روزگار اسرائیلی‌ها درآورده‌اند و به کمک مردم مظلوم غزه رفته‌اند.

وی در رابطه با این شبهه که غزه‌ای‌ها ناصبی و دشمن اهل بیت هستند افزود: داخل غزه شهرک‌ها و مساجدی وجود دارد که به اسم اهل بیت است یا اسم کودکان خود را اسم اهل بیت گذاشته‌اند و می‌بینید که آنها جلوی دوربین‌ها می‌آیند و اسم اهل بیت را می‌گویند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: وضعیت امروز رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که حدود ۱.۵ میلیون نفر از جمعیت آنها فرار کرده‌اند و ۲ میلیون نفر در پناهگاه‌ها هستند و تمام مدارس و دانشگاه‌ها و صنایع‌شان تعطیل است.

وی اضافه کرد: اسرائیلی‌ها چنان رسوایی به بار آورده‌اند که به هیچ وجه نخواهند توانست درستش کنند. آنها اگر جنگ را ادامه دهند روز به روز منفورتر می‌شوند و اگر عقب نشینی کنند یعنی شکست سنگین خورده‌اند.

مهجوری با بیان اینکه هیچ انسان دیندار و شرافت‌مندی نباید در برابر این جنایت‌ها سکوت کند گفت: وقت آن رسیده است که این غده سرطانی به زباله دان تاریخ بپیوندد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: دشمنان، ایران عزیزمان را تهدید به حمله نظامی می‌کنند و می‌گویند بعد غزه نوبت ایران است اما پیام ملت قهرمان و شجاع ایران به منافقان و دشمنان این است که هرکس بخواهد به کشور ما حمله‌ یا دست درازی کند دست او را از بازو قطع خواهیم کرد. 

به گزارش ایسنا، در این تجمع، مردم شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با اسرائیل» سر دادند و پرچم‌ فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha