• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402092921118
  • خبرنگار : 50643

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور:

توسعه رشته‌ها در دانشگاه‌های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد

توسعه رشته‌ها در دانشگاه‌های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با بیان این‌که توسعه رشته‌ها در دانشگاه‌های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد، گفت: در مهر ۱۴۰۲ توانستیم دانشجویان خود را در تعداد ۱۶۷ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور جذب کنیم که این امر با نگاه به مسئله محوری است.

علی شجاعی فرد چهارشنبه، ۲۹ آذرماه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور، یکی از مهم ترین مراکز در حوزه معاونت فناوری و پژوهشی وزارت علوم بوده و در امر کارهای پژوهشی به خصوص تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و مراکز فناوری پیشرو است.

وی با تاکید بر این‌که این دانشگاه باید هدفگذاری خود را در راستای توسعه پژوهش و فناوری قرار دهد، ادامه داد: اگر دانشگاه پیام نور می‌خواهد در تراز انقلاب اسلامی قرار بگیرد، باید مسیر خود را هم تراز انقلاب اسلامی قرار دهد که دسترسی به آن، بسیار سخت است اما ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشرفت دانشگاه باید مسئله محور باشیم و مسائل را در حوزه علم و پژوهش حل کنیم. 

شجاعی فرد با اشاره به این‌که توسعه علم بر اساس بومی بودن هر استان و شهرستان است، اظهار کرد: پژوهش و علم، زمینه‌ساز تمدن انقلاب اسلامی بوده و پژوهش در سایه بیانیه گام دوم انقلاب محقق می‌شود.

وی با بیان این‌که وظیفه داریم تا به فکر اشتغال دانشجویان خود باشیم‌، گفت: اخلاق مداری در امر پژوهش و علم اهمیت داشته و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری خواستار این هستند که اخلاق مداری را در علم و علم آموزی با کسب پژوهش به جلو ببریم و دانشجو را به این سمت هدایت کنیم تا در نهایت اخلاق مداری در جامعه شکل بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha