• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402092921223
  • خبرنگار : 50039

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/ ۵۶

وزیر ارتباطات: استاندار گلستان در پیگیری نمونه است/ از همت گلستانی‌ها متشکرم

وزیر ارتباطات: استاندار گلستان در پیگیری نمونه است/ از همت گلستانی‌ها متشکرم

ایسنا/گلستان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان در پیگیری در میان استانداران کشور نمونه است، گفت: همین پیگیری‌ها سبب تکمیل پروژه فیبر نوری در سرتاسر استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

عیسی زارع‌پور شامگاه چهارشنبه، ۲۹ آذرماه در بدو ورود به استان گلستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه بزرگ فیبر نوری گلستان که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شد ماحصل پیگیری‌های متداول استاندار سختکوش این استان است، اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که در کشورهای پیشرفته اجرا شده و به برکت دولت سیزدهم در استان گلستان نیز اجرایی شد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر پروژه بزرگ فیبر نوری در ۱۴۱ شهر از ۲۶ استان در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: به همت استاندار گلستان و با همکاری مسئولانه مردم در تحمل کندوکاوها و همکاری با مجریان طرح، این پروژه در این استان در ۳۷ شهر اجرا و امکان پوشش و اتصال به فیبر نوری در همه شهرها برقرار شده و باید بگوییم که گلستان هم اکنون پوشش ۱۰۰ درصدی فیبر نوری را دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرای این طرح را گامی بزرگ در راستای برخورداری همه کشور از اینترنت پر سرعت و برخورداری از فضای مجازی عنوان کرد و گفت: پروژه مذکور فردا «پنج شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲» همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان، توضیح داد: پیگیری‌های متداول و بسترسازی برای جذب اعتبار و رفع مسائل و موانع موجود در اجرای این پروژه سبب شد تا پروژه مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن در استان گلستان به عنوان نخستین استان کشور اجرایی شود و هم اکنون گلستانی‌ها می‌توانند با ثبت درخواست برقراری اتصال از مزایای آن برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا، « آیت الله ابراهیم رئیسی» استاندار گلستان و هیات دولت از فردا و در سفری دو روزه با حضور در استان گلستان ضمن بازدید از پروژه‌های مختلف، برخی از پروژه‌های تکمیل شده از سفر نخست به استان در اسفند ماه ۱۴۰۰ را در اقصی نقاط افتتاح خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha