• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402093021259
  • خبرنگار : 50039

گلستان کارگاه سازندگی؛ یلدای خدمت/ ۵۷

امام جمعه اهل سنّت آق قلا: تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است

امام جمعه اهل سنّت آق قلا: تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است

ایسنا/گلستان آخوند میرزاعلی با بیان اینکه تلاش همه جانبه دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات مردم است، افزود: باید هر آنچه در توان داریم در راستای حمایت از این دولت کریمه و نظام مقدس صرف کنیم.

آخوند عبدالحی میرزاعلی شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در همایش روایت پیشرفت و خدمت دولت صادق الوعد با حضور علمای شیعه و سنی در شهرستان آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین و بازگو کردن، توضیح و تشریح خدمات نظام بر عهده علما و روحانیون است.

وی با بیان اینکه امروز بر همگان مشخص است که دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش بی‌وقفه کرده است، خاطرنشان کرد: همه باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.

امام جمعه آق قلا با تأکید بر اینکه نظامی که بر پایه دین مبین اسلام بنیان داده شده، مردمی است، تصریح کرد: خدماتی که این نظام مقدس و دولت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» ارائه داده است طبق متن قرآن کریم است و قابل شمارش نیست.

آخوند میرزاعلی با اشاره به اینکه باید امروز هر آنچه در توان داریم در راستای حمایت از دولت کریمه و نظام مقدس صرف کنیم، افزود: چرا که در دولت و نظامی هستیم که نماد و الگوی وحدت و اتحاد به معنای واقعی کلمه است.

وی گلستان را استان رنگین کمان اقوام و سرزمین برادری دانست و اضافه کرد: ما در استانی زندگی می‌کنیم که با عنایت به وجود قومیت‌های مختلف ایرانی کوچک در دل ایران بزرگ هستیم و به برکت نظام و انقلاب با صلح، صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنیم.

امام جمعه آق قلا، وجود وحدت در گلستان را به برکت وجود «آیت الله سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد و گفت: آیت الله نورمفیدی همیشه در میان اهل سنت بوده و اولین بار در سال ۱۳۵۸ در اوج اختلاف در کشور، در مراسم فارغ التحصیلی پدر مرحومم شرکت و سخنرانی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha