• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402093021463
  • منبع : نمایندگی خوزستان

حضور ۱۲ شرکت فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

حضور ۱۲ شرکت فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

ایسنا/خوزستان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ۱۲ شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن‌بازار استان خوزستان به ارائه آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند.

دکتر مهدی کردزنگنه با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه از روز گذشته در محل نمایشگاه‌های بین‌الملل اهواز، گفت: غرفه دانشگاه با مشارکت برخی شرکت‌های این مرکز، در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن‌بازار استان خوزستان برپا شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله «تجهیزات پیشرفته»، «برق و الکترونیک»، «صنایع فرهنگی و خلاق»، «کشاورزی» و... فعالیت دارند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: یکی از مزایای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، معرفی محصولات به شرکت‌ها، صنایع و بازدیدکنندگان است.

کردزنگنه درباره وضعیت شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گفت: خوشبختانه فعالیت‌ شرکت‌های مستقر در مرکز رشد نشان می‌دهد که این شرکت‌ها توانسته‌اند در زمینه کسب و کار و تولید به موفقیت برسند.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان، تا اول دی‌ماه امسال  برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه، دیدن کنند.

در این دوره از نمایشگاه، ۳۵ سازمان، نهاد دولتی و دانشگاهی و شرکت‌های خصوصی حضور دارند. همچنین ۳۰ شرکت دانش بنیان و فناور در بخش فن بازار، دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان، از چهار محصول فناور و دانش‌بنیان و بیش از ۱۰ عنوان کتاب پژوهشی در حوزه تاریخ و میراث استان خوزستان رونمایی می‌شود.

دستاوردهای پژوهشی و فناوری سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش بنیان، مجموعا در ۶۶ غرفه ارائه می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha