• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402093021493
  • خبرنگار : 71410

حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی:

سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد

سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان، ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مجموعه فرهنگی سرچشمه پیرامون مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی (رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) با اشاره به عملکرد چشمگیر سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگ‌سازی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف مأموریتی خود عملکرد موفق و درخشانی داشته و ما اعتماد و امید زیادی به این سازمان داریم؛ البته فکر می‌کنیم بعضی دستگاه‌های دولتی نسبت به گستره وسیع مآموریت‌ها و عملکرد سازمان تبلیغات توجیه نیستند که این موضوع قدری روند همکاری های مختلف از جمله تخصیص مالی به این سازمان را با کندی مواجه می‌کند.

آقا تهرانی همچنین گفت: حوزه هنری علاوه بر کار محتوایی انقلابی و قابل دفاع، نگاهی جدی به استان‌ها هم داشته که این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید برای رسیدن به این هدف راهبردی از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور در تولید آثار خود بهره کافی و لازم را ببرد تا بتواند اتفاقات بهتری رقم بزند. ضمن آنکه توجه به اقشار مختلف جامعه و هم‌چنین توجه به چرخه اقتصادی تولیدات هنری هم که در برخی تولیدات اخیر حوزه هنری قابل مشاهده است اقدامات خوب و قابل توجهی است.

همچنین احمد راستینه (سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) نیز با اشاره به نقش اساسی سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ اسلامی در کشور گفت: نگاه ما در مجلس شورای اسلامی، نتیجه محور است و امروز شاهد خروجی‌های مناسب و نتایج خوبی از سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های مختلف هستیم.

راستینه خواستار ورود جدی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به عرصه شبکه‌های نمایش خانگی شد و این بستر پخش محتوا را دارای اهمیت جدی در فرهنگ‌سازی برای مردم دانست.

زهره سادات لاجوردی نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و نقش‌آفرینی جدی حوزه هنری در تولیدات هنری، خواستار افزایش تولیدات سینمایی و تلویزیونی حوزه هنری با موضوع خانواده شد.

در ابتدای این جلسه نیز مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به توضیح بخشی از اقدامات اخیر خانواده سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری پرداختند.

محمدمهدی دادمان (رئیس حوزه هنری)، حمید قره‌داغی (معاون اداری و مالی حوزه هنری)، حجت‌الاسلام عزت‌زمانی (معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی)، محمدمهدی نراقیان (معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی)، حجت‌الاسلام رضا غلامی روشن (مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی) و علی مرادخانی (مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی) از دیگر مسؤولان حاضر در این نشست بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha