• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402093021680
  • خبرنگار : 50441

هفته دهم لیگ برتر بسکتبال؛

شکست نزدیک نماینده شیراز برابر مدعی قهرمانی

شکست نزدیک نماینده شیراز برابر مدعی قهرمانی

ایسنا/فارس نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال در دیداری جذاب و تماشایی بازی را با اختلافی اندک بازی را به تیم مدعی تهرانی واگذار کرد. 

از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال عصر امروز، ۳۰ آذر ماه یک دیدار در سالن دانشگاه آزاد شهر صدرا برگزار شد و تیم‌های لیموندیس شیراز و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند. 

محمدرضا اسلامی سرمربی لیموندیس مهدی جعفری، وحید اسلامی، جیلن بردلی، دراگان توباک و محمدامین خسروی را در ترکیب اصلی سفیدپوشان قرار داده بود و در سوی مقابل بازیکنان اصلی طبیعت تهران را محمد شهریان، اشکان جعفری، آرمان زنگنه، جردن آلکس استیونز و حسن علی‌اکبری تشکیل می‌دادند. هدایت این تیم مشکی پوش بر عهده البرز آبکناری بود. 

بازی با برتری محسوس لیموندیس آغاز شد و این تیم با نتیجه ۱۲ بر ۳ از حریف خود پیش افتاد اما بازیکنان با تجربه طبیعت اختلاف امتیازی را جبران کرده و در پایان کوارتر نخست به ۳ امتیازی میزبان رسیدند. ۱۰ دقیقه اول این مسابقه با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به سود لیموندیس به پایان رسید. 

در کوارتر دوم طبیعت تهران عملکرد بهتری داشت و با کسب ۲۲ امتیاز جمع امتیازات خود در پایان نیمه نخست را به عدد ۳۷ رساند. اما لیموندیس به مانند کوارتر نخست ۱۸ امتیاز کسب کرد تا نیمه اول را با یک امتیاز اختلاف به میهمان خود واگذار کند. 

نیمه دوم به مراتب جذاب‌تر دنبال شد. در کوارتر سوم این مسابقه امتیازات بیشتری نسبت به کوارترهای قبل رد و بدل شد، به طوری که طبیعت ۲۴ امتیاز و لیموندیس ۲۲ امتیاز کسب کردند تا بازی با نتیجه ۶۱ بر ۵۸ به سود نماینده تهران به کوارتر چهارم و پایانی برود. 

عملکرد نماینده شیراز در این کوارتر درخشان بود، به طوری که بازیکنان این تیم چیزی حدود ۶ دقیقه مانع از کسب حتی یک امتیاز توسط تیم مدعی طبیعت شدند. در حالی که لیموندیس در همین دقایق ۸ امتیاز کسب کرد و با ۵ امتیاز اختلاف از حریف خود پیش افتاد. 
اما طبیعت با تجربه با استفاده از بازیکنان ماهر خود از جمله استیونز آمریکایی در ۴ دقیقه پایانی دوباره در پرتاب‌ها موفق عمل کرد و در نهایت با نتیجه ۷۴ بر ۷۱ این دیدار را به سود خود به پایان برد. 

این در حالی بود که در فاصله یک ثانیه مانده به پایان مسابقه، جیلن بردلی ستاره آمریکایی تیم لیموندیس با پرتابی ۳ امتیازی می‌توانست بازی را به وقت اضافه بکشاند اما توپ او به لبه سبد برخورد کرد تا آه از نهاد تماشاگران شیرازی بلند شوند. 

در پایان این بازی محمدرضا اسلامی سرمربی لیموندیس و هواداران این تیم به شدت نسبت به نحوه قضاوت داوران مسابقه معترض بودند. 

جیلن بردلی از لیموندیس با کسب ۲۶ امتیاز، بهترین بازیکن این مسابقه لقب گرفت و جردن الکس استیونز نیز با ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن تیم تهرانی بود. 

گفتنی است؛ حدود ۵۰۰ تماشاگر از نزدیک از این مسابقه دیدن کردند. 

به گزارش ایسنا، تیم لیموندیس شیراز در هفته پایانی رقابت‌های نیم فصل نخست روز پنجشنبه، ششم دی ماه در شیراز میزبان دیگر تیم مدعی یعنی ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

هدایت ذوب آهن را مهران حاتمی اسطوره بسکتبال شیراز به عهده دارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha