• جمعه / ۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402100100152
  • خبرنگار : 50047

استاندار:

شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی خراسان شمالی برای میزبانی رویدادها را ثابت کرد

شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی خراسان شمالی برای میزبانی رویدادها را ثابت کرد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی استان برای میزبانی رویدادهای بزرگ را ثابت کرد.

 محمدرضا حسین‌نژاد، در آیین تحلیل از عوامل برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نقطه قوت برگزاری این مسابقات در بجنورد را، استقبال پرشور مردم عنوان کرد و آن را چشمگیر و زبانزد خواند.

وی گفت: پس از قبول میزبانی خراسان شمالی برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، نگرانی‌های زیر ساختی برای ایاب و ذهاب و غیره وجود داشت اما آمادگی‌های استان فراتر از این موضوعات بود.

وی افزود: به‌رغم تمام دغدغه‌ها نحوه مدیریت به‌گونه‌ای بود که مسئولان ملی خواستار برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های مختلف در  سال‌های آتی شدند .

حسین نژاد گفت: استان پس از حضور قاریان قرآن کریم در بخش‌های مختلف و طنین‌انداز شدن صدای قرآن، مسیر رشد فرهنگی و عمرانی بالایی را طی خواهد کرد و امیدواریم افق روشنی برای استان حاصل شود.

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی نیز با بیان اینکه قرآن معجزه جاودانه ما مسلمانان است، اظهار کرد: معجزه پیامر اکرم (ص) تا قیامت باقی خواهد ماند و هیچ کس قادر نیست که همانند آن را بیاورد.

وی ادامه داد: گوهرهای قرآن بی انتها است و باید تلاش کنیم که از گوهرهای این کتاب آسمانی بهره‌برداری کنیم. باید در قرآن تامل کنید زیرا اندیشیدن در آیات کلام وحی، انسان را متعالی می‌کند.

امام جمعه بجنورد با تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین برنامه‌های معنوی و دینی در استان تداوم یابد.

حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این آیین به ارائه گزارشی از روند اجرای مسابقات سراسری قرآن کریم پرداخت.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، آذرماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha