• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402100200382
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر انجمن سینمای جوانان استان:

کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در اردبیل برگزار شد

کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از برگزاری کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر با حضور پویان طباطبایی با همکاری حوزه هنری اردبیل و انجمن سینمای جوانان استان خبر داد.

میردولت موسوی ۲ دی ماه در حاشیه برگزاری کارگاه عکاسی با اعلام این خبر افزود: حضور پویان طباطبایی در این کارگاه با بیش از ۲۰ سال تجربه عکاسی با سوابقی چون عکاسی در مناطق جنگی و آشوب زده از جمله مصر ، لیبی ، بحرین و ...  که نتیجه آنها دریافت جوایز متعدد در سطوح ملی و بین المللی است، فرصتی برای عکاسان و علاقمندان عکاسی اردبیل فراهم می کند تا از تجربیات وی برای گسترش دید عکاسی خود و خلاقیت در عکاسی استفاده کنند.

موسوی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در شهر اردبیل از برگزاری این کارگاه ها بصورت هفتگی در شهرهای مختلف کشور در روزها و هفته های آتی خبر داد.   
وی کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر را نخستین برنامه مشترک انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و حوزه هنری اردبیل عنوان کرد و گفت: برنامه های مشترک بیشتری توسط این دو متولی فرهنگ و هنر استان با هدف پیوند هنرمندان رشته های مختلف هنر استان انجام خواهد شد.
موسوی اضافه کرد: دومین دوره عکاسی جامع در دفتر اردبیل در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد و علاقمندان رشته عکاسی برای شرکت در این دوره ۶ ماهه که شامل مباحث تخصصی عکاسی است و با هدف اشتغالزایی برای جوانان برگزار میشود، می توانند شرکت نمایند.
گفتنی است کارگاه با استقبال پرشور علاقمندان، پیشکسوتان و هنرجویان رشته عکاسی برگزار شد و در انتهای کارگاه با اعطای لوحی از این چهره هنر عکاسی کشور قدردانی شد.

کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در اردبیل برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha