• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402100200499
  • منبع : شهرداری تهران

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران عنوان کرد

اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت

اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت استمرار آموزش و بازآموزی مسئولان و کارشناسان ترافیک، گفت: آموزش، یک فرآیند مستمر است و از این‌ رو، فعالان حوزه حمل و نقل و ترافیک باید به طور پیوسته و مستمر در جریان این فرایند قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، کارگاه تخصصی «یکپارچگی حمل و نقل همزمان با هفته حمل و نقل به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و با حضور جمعی از مدیران و متخصصان ترافیک برگزار شد.  

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به ابتکار عمل همکاران این اداره کل برای برگزاری این کارگاه‌ها، اعلام کرد: از اوایل سال جاری، کارگاه‌های تخصصی آموزش و بازآموزی به صورت ویژه برای معاونان و مدیران حمل و نقل و ترافیک و مدیران تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مناطق مختلف در حال برگزاری است.

برپایی کارگاه‌های آموزش و بازآموزی در هر ۲۲ منطقه تهران

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این کارگاه‌ها از مدرسان و متخصصان مجرب بهره جسته‌ایم، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این نشست‌های تخصصی با آخرین روش‌ها و دست‌آوردهای علمی و فنی در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقلی، آشنا شده و به طرح ایده‌ها و نظرات خود می‌پردازند.

گلشنی با بیان اینکه اگر مهندسی ترافیک و اعمال قوانین و مقررات ترافیکی را دو ضلع مثلث مدیریت ترافیک شهری بدانیم، آموزش، ضلع سوم آن است، تصریح کرد: اقدام شایسته معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک در قدردانی از رانندگان منتخب اتوبوس و تاکسی آن منطقه، جای تقدیر دارد.

وی با اعلام اینکه کارگاه‌های آموزش و بازآموزی در هر ۲۲ منطقه تهران به صورت نوبتی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا در پایان هر نشست از رانندگان منتخب خودروهای سرویس شهر و اتوبوس و تاکسی منطقه‌ای که دوره در آن برگزار می‌شود، قدردانی به عمل آید.

تقدیر از رانندگان منتخب حمل و نقل عمومی در منطقه یک

این کارگاه آموزشی به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) تشکیل شد و از جمله اهداف تشکیل این دوره و دوره‌های مشابه در سایر مناطق، طرح مباحث متنوع علمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، اصول و قواعد یکپارچگی در حمل و نقل عمومی، حفظ و توسعه زیرساخت‌های ترافیک شهری، جایگاه و هویت بصری ایستگاه‌های حمل و نقل، ارتقای تاب‌آوری سامانه‌های حمل و نقلی، افزایش آگاهی‌ها و توانایی‌های کارفرمایان و دستگاه نظارت در حوزه حمل و نقل شهری و در نهایت، انتقال تجارب و تغییر نوع نگرش شرکت‌کنندگان نسبت به مباحث و موضوعات حمل و نقلی، اعلام شده است.

بر اساس روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و تر افیک شهرداری تهران، در پایان این نشست به مناسبت هفته حمل و نقل، معاونان و مدیران منتخب حمل و نقل عمومی مناطق و همچنین، رانندگان اتوبوس و تاکسی و خودروسرویس شهر که در محدوده منطقه یک فعالیت می‌کنند، با اهدای لوح سپاس، مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha