• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402100200722
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه:

دغدغه حل مشکلات مردم شاخصه‌ بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود

دغدغه حل مشکلات مردم شاخصه‌ بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به ضروری بودن معرفی الگوهای موفق و قابل تکثیر در کشور همچون دکتر کاظمی آشتیانی به نسل جوان، افزود: تلاش برای پرآوازه کردن نام ایران در عرصه‌های بین المللی با کمترین امکانات، دغدغه حل مشکلات مردم و تلاش‌های شبانه روزی و جهادی از شاخصه‌های بارز این جهادگر فقید بود که باید به جامعه معرفی شود.

دکتر مسلم حدیدی با بیان اینکه دکتر سعید کاظمی آشتیانی از پیشگامان تحقیقات سلول های بنیادی و درمان ناباروری در کشور است، افزود: دستاوردهای این جهادگر فقید و همکاران پرتلاش ایشان پاسخی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تولید علم و استقلال کشور بود.

وی ادامه داد: تلاش زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی در مسیر حرکت علمی کشور و عبور از سد نخستین ها این باور را به جوانان داد که با عزم جهادی و ایمان و روحیه خستگی ناپذیر می توان کارهای بزرگ و ماندگاری را رقم زد.

 حدیدی با اشاره به این که دکتر کاظمی آشتیانی با بنیان گذاری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و توسعه دانش سلول‌های بنیادی سهم بزرگی در پیشرفت علمی کشور ایفاد کرد، افزود: اگر امروز با افتخار به یکی از قطب‌های تحقیقات سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری تبدیل شده‌ایم، حاصل حرکت‌های جهادی دانشمندان جوانی است که باید برای جانشین پروری آنان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان از این برادر جهادگر به عنوان فرزند صالح انقلاب که آینده درخشان علمی در کشور را نوید می دهد، یاد کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمانشاه، حدیدی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بسیار ضروری است که الگوهای موفق قابل تکثیر در کشور به نسل جوان معرفی شوند، افزود: تلاش برای پرآوازه کردن نام ایران در عرصه‌های بین المللی با کمترین امکانات، دغدغه حل مشکلات مردم و تلاش های شبانه روزی و جهادی شاخصه های بارز زنده‌یاد دکتر آشتیانی است که باید به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha