• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402100201073
  • خبرنگار : 50040

فرماندار رودسر عنوان کرد

پیش بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه رودسر و املش

پیش بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه رودسر و املش

ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، از پیش‌بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش خبر داد و گفت: ۴۰ صندوق نیز برای مناطق صعب العبور پیش‌بینی شده است.

محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا، از پیش بینی ۲۵۶ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش خبر داد و اظهار کرد: ۱۸۴ صندوق در حوزه شهرستان رودسر و ۷۲ صندوق در حوزه شهرستان املش پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی ۴۰ صندوق اخذ رای برای مناطق صعب العبور این حوزه انتخابیه، افزود: صندوق های اخذ رای بعد از ثبت و ضبط در سامانه انتخابات وزارت کشور، در شعب استقرار پیدا می کنند؛ همچنین هیات‌های اجرایی در مرکز حوزه و بخش‌های فرعی مکلف به انتخاب پنج تا هفت نفر از اعضا برای هر شعبه هستند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه نیروی انسانی اصلی و ذخیره در شعب از سوی هیات‌های اجرایی ظرف یک هفته آینده تعیین و معرفی خواهند شد، تصریح کرد: ستاد بازرسی انتخابات نیز تشکیل خواهد شد و دبیرخانه این ستاد در حال ثبت نام بازرسان است.

حیدری ۱۵ دی ماه را مهلت اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: پس از تایید صلاحیت داوطلبان وارد فاز جدید انتخابات خواهیم شد.

او افزود: از ۷۱ ثبت نامی در حوزه انتخابیه رودسر و املش، در مجموع سه داوطلب انصراف داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه رودسر و املش را بر عهده دارند، عنوان کرد: به دنبال تحقق فرامین چهارگانه رهبر انقلاب درباره انتخابات هستیم و لذا برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش می‌کنیم و در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

فرماندار رودسر میانگین مشارکت در انتخابات طی دوره‌های گذشته شهرستان رودسر را ۷۱ درصد دانست و بیان کرد: امیدواریم آحاد مردم و نخبگان و اقشار شهرستان مانند گذشته پای کار باشند و با مشارکت بالای خود، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha