• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402100301132
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

۴ تا ۷ دی ماه

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کرمانشاه برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و فناوران استان کرمانشاه با حضور همه اجزای اکوسیستم فناوری و نوآوری استان و ارائه بیش از ۲۵۰ دستاورد، از چهارم تا هفتم دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می شود.

دکتر سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و دبیر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در مساحت ۱۲۰۰متر مربع و ۲۵ غرفه با حضور دانشگاه‌ها، مراکز رشد پارک های علم و فناوری و دستگاه های اجرایی بر پا خواهد شد. 

 رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به شعار امسال هفته پژوهش و فناوری در کشور با عنوان "پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم" تصریح کرد: معتقدیم رشد تولید دانش بنیان ها تاثیر ویژه ای بر مهار تورم دارد. 

وی افزود: از اهداف برپایی این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران و فناوران استان به عموم مردم، هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان با یکدیگر و امیدآفرینی در میان اقشار مردم از طریق نمایش پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دبیر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه ادامه داد: در این نمایشگاه سعی خواهد شد با در دسترس بودن پژوهشگران و دستاوردهای فناورانه آنان و ارائه آن به زبانی ساده برای مردم، به تقویت روحیه امید آفرینی در میان مردم و جوانان و آینده سازان بپردازیم. 

وی گفت: علاوه‌بر این همگرایی دستگاه‌های اجرایی استان با مجموعه‌های دانش بنیان از سویی می‌تواند بسیاری از نیازهای زیرساختی استان را با بکارگیری فناوری های نوین مرتفع سازد و از سوی دیگر باعث نقش آفرینی شرکت های بومی در توسعه استان نیز خواهد شد. 

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کرمانشاه برگزار می‌شود

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه  تصریح کرد: امیدواریم ایجاد و توسعه این تعاملات در گسترش بازار شرکت های دانش بنیان و فناور موثر باشد، چرا که بخش عمده بازار این شرکت ها مرتبط با بخش دولتی است.

آزادی در ادامه با بیان اینکه با هماهنگی هایی که صورت گرفته عمده نیازها و مشکلات اکوسیستم نوآوری و فناوری استان کرمانشاه احصا شده و تحت عنوان میزهای مشاوره و خدمت در ایام نمایشگاه به شرکت های فناور و دانش بنیان بصورت رایگان خدمات ارائه می شود، افزود: در پی آنیم این گردهمایی چند روزه در نمایشگاه موجب هم افزایی بیشتر اجزا اکوسیستم نوآوری و فناوری استان شود. 

نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از چهارم  تا هفتم دی ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha