• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402100301140
  • خبرنگار : 71145

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۸ افسر و سرباز خود در نبردهای غزه

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۸ افسر و سرباز خود در نبردهای غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن هشت افسر و سرباز خود در نبردهای جاری در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به کشته شدن هشت افسر و سرباز خود در نبردهای جاری در نوار غزه اعتراف کرد و افزود از آغاز جنگ تاکنون ۴۸۵ سرباز و افسر کشته شده‌اند که ۱۵۸ نفر از آنها از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

ارتش اشغالگر اسامی کشته شدگان را در سایت خود منتشر کرد که به این ترتیب هستند: گروهبان دیوید بوگدانوفسکی، ۱۹ ساله از حیفا، گروهبان اوریل باشان، ۲۰ ساله از حیفا، از نیروهای گردان مهندسی ۶۰۳، تشکیلات «سر میگولان» (۷). گروهبان گال هرشکو، ۲۰ ساله از مفتاح، فرمانده دسته‌ای در گردان مهندسی ۶۰۳، تشکیلات «سر میگولان« (۷). گروهبان ایتامار شمن ۲۱ ساله از مالبد و سرگرد (ذخیره) نداو ایساچار فرحی ۳۰ ساله از هرتزلیا، دو پزشک در گردان ۷۸۱۰، تیپ یفتاح (۱۱). همچنین از دیگر کشته شدگان سرگرد (ذخیره) الیاهو مایر اوحانا، ۲۸ ساله اهل حیفا، نیروی گردان ۷۸۱۰، تیپ یفتاح (۱۱). سرلشکر ذخیره الیساف شوشان، ۲۳ ساله از قدس اشغالی و گروهبان ذخیره، اوحد آشور، ۲۳ ساله از کفار یونا، دو نیروی گردان ۶۶۴۶ تشکیلات شوالی مارم (۶۴۶) هستند.

عصر شنبه نیز ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن پنج افسر و نظامی در نبردهای جنوب و شمال نوار غزه خبر داده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تعداد کشته‌شدگان «ارتش» این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته را که به ۱۳ کشته رسید، «بزرگ‌ترین فاجعه پس از تهاجم زمینی اسرائیل» به نوار غزه توصیف کردند. 

همچنین روزنامه عبری معاریو به نقل از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی نوشت: برای ما غیرقابل قبول است که سربازان خود را در معرض خطر قرار دهیم و آنها را بدون بمباران قبلی به داخل همه نوع ساختمان‌ها بفرستیم.

این در حالی است که جنگ غزه در حالی وارد هفتاد و نهمین روز خود شده که نیروهای رژیم صهیونیستی به بمباران شهرها و استان‌ها در شمال و جنوب نوار غزه و در بحبوحه درگیری‌های شدید در تمام جبهه‌های نبرد با مقاومت، ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha