• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402100301213
  • منبع : بازار

بازگشت امید به بانک آینده با تغییرات مدیریتی

بازگشت امید به بانک آینده با تغییرات مدیریتی

تغییرات صورت گرفته در بخش مدیریتی بانک آینده و برنامه‌ریزی منسجم برای ایجاد تحول جدید در بانک، آینده بهتری برای خدمت‌رسانی به مشتریان این بانک را رقم خواهد زد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک آینده،  در سالیان اخیر بانک آینده با مشکلات خاصی روبرو شد تا نتواند انتظارات و رضایت به‌حق سهام‌داران و مشتریان محترم خود را برآورده کرده و استراتژی‌ها و برنامه‌های ترسیمی را به بهترین شکل اجرایی کند؛ هرچند که با توجه به مشکلات موجود هم، مدیران این بانک برای رسیدن به اهداف مشخص شده، در حد توان‌شان تلاش کردند.

پس از گذر از این روزهای سخت، در آذرماه سال‌جاری، بر اساس مصوب شورای پول و اعتبار مبنی بر اعطای حق رأی ذینفع واحد به وزارت امور اقتصادی و دارایی، تصمیم بر تغییر مدیریت با نگاه و رویکرد جدید شد.

برهمین اساس و در مجمع ششم آذرماه ۱۴۰۲، «بهمن اسکندری»، «مجتبی کحالی»، «محسن خوارزمی»، «علی‌اکبر عابدینی» و «علی جباری» به‌عنوان اعضای جدید هیأت‌مدیره بانک آینده تعیین شدند که همگی با کارنامه مشخص و موفقی که در امور پولی، بانکی و مالی دارند می‌توانند در رقم خوردن آینده‌ای بهتر برای این بانک نقش آفرینی کنند.

همچنین «بهمن اسکندری» که به‌عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی شده، در کارنامه خود مدیرعاملی بانک دی و نایب رئیسی هیأت‌مدیره بانک ملت را دارد که این تجربه و پیشینه قابل توجه، راه را برای اجرای صحیح و دقیق استراژی‌های تدوین شده از سوی هیات مدیره و در نهایت کسب رضایت سهام‌داران و مشتریان این بانک، هموارتر می‌کند.

از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های هیأت‌مدیره جدید بانک آینده می‌توان به اصلاح  و بازسازی ساختارهای این بانک در راستای رشد و تعالی بانک و ارائه خدمات بهینه به مشتریان اشاره کرد؛ اتفاقی که عاملی برای ساخت آینده‌ بهتر خواهد بود.

افزایش اعتماد عمومی در سطوح درون سازمانی و برون سازمانی، تمرکز بر افزایش درآمدهای مشاع، برنامه‌ریزی برای افزایش درآمدهای کارمزدی، اصلاح و بهبود نقدینگی بانک از طریق مولدسازی دارایی‌ها، تدوین استراتژی‌های کوتاه و بلندمدت برای افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها در بانک، اجرای طرح‌های انگیزشی برای مشتریان،  ارائه خدمات همسو با سیاست‌های دولت در خصوص پرداخت تسهیلات تکلیفی، ایجاد انگیزه بین همکاران، ایجاد انسجام و همدلی و تعامل بین صف و ستاد، شایسته‌سالاری، جانشین‌پروری از برنامه‌ها و اقداماتی است که موجب بهبود و ارتقای عملکرد و بهره‌وری بانک آینده خواهد شد.

مطمئنا با تکیه بر تجربه و توانمندی مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره بانک با اجرای برنامه‌های اعلام شده و اطمینان از حمایت همیشگی سهام‌داران و مشتریان وفادار ، فردایی بهتر پیش روی بانک آینده خواهد بود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha