• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402100301266
  • خبرنگار : 50037

پیش‌بینی اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای احداث المان شهید گمنام شهر رزن

پیش‌بینی اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای احداث المان شهید گمنام شهر رزن

ایسنا/همدان شهردار رزن از پیش‌بینی دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث المان شهید گمنام این شهر خبر داد.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پارک دو هکتاری رزن برای شهید گمنام تدفین شده در سال گذشته، المان و یادمان زیبا و ارزشمندی توسط شهرداری طراحی شده و در کمیته فنی استانداری مورد تأیید و تصویب قرار گرفته و با قول مساعد فرماندار منابع مالی آن تأمین شده است که باید به شهرداری ابلاغ شود.

وی افزود: با این وجود شهرداری منتظر ابلاغ این امر نشده و اقدامات اجرایی را آغاز کرده است و در اسرع وقت عملیات عمرانی احداث المان این شهید گمنام انجام خواهد شد.

محمدی‌راستی در ادامه گفت: در رابطه با پروژه‌های توسعه عمران شهری، شهرداری اقدامات خوبی به منظور توسعه و گسترش رزن به عمل آورده است که از جمله این‌موارد می‌توان به احداث میدان ورودی شهر به وسعت ۱.۷ هکتار اشاره کرد.

وی تصریح کرد: جزیره این میدان در ورودی شهر واقع در پلیس‌راه و در امتداد آن به سمت ورودی شهر بلواری به طول دو کیلومتر به عرض سه متر احداث شده و با جمع‌آوری گاردریل‌های موجود و اجرای جدول و عملیات زیرسازی و آسفالت اقداماتی را انجام داده‌ایم و نسبت به نصب پایه‌های روشنایی و تمثال مبارک‌ ۳۲ شهید والا مقام شهر اقدام کرده‌ایم.

شهردار رزن یادآور شد: همچنین در این بلوار عملیات کاشت درخت از جمله غرس ۸۰۰ اصله نهال چنار و لوله‌گذاری انتقال آب و آبیاری فضای سبز و کشت ۵۰ هزار بوته گل‌محمدی در این بلوار انجام شد.

وی افزود: تاکنون برای احداث و اجرای این بلوار(بلوار امام رضا(ع)) با انجام اقداماتی چون زیرسازی،آسفالت، جدول گذاری، احداث پایه روشنایی و نیز کشت درختان و نصب تمثال مبارک شهدا اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده و امیدواریم برای با شروع فصل کاری جدید هم اقدامات عمرانی لازم برای کشت گل و گیاه این پروژه انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha