• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402100301390
  • خبرنگار : 50024

۸ هزار خودرو در البرز به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد

۸ هزار خودرو در البرز به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد

ایسنا/البرز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی (انواع تاکسی‌ و وانت‌بار) در کشور، ۸۰۰۰ خودرو در استان البرز به صورت رایگان دوگانه سوز شد.

محسن وزارتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع گاز مایع در استان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار خانوار در بستر کارت بانکی و ثبت نام در سامانه سدف گاز مایع دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان به دست جامعه هدف می‌رسد.

وی توضیح داد: مصرف کنندگان گاز مایع(LPG) در بخش‌های صنفی و صنعتی نیز با ثبت نام در سامانه سدف و با کارت بانکی سهمیه عادلانه خود را همانند خانوارها با قیمت مصوب دولتی دریافت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: با اجرای این طرح در کشور از عرضه خارج از شبکه سوخت و فروش گاز مایع با قیمت‌های مختلف جلوگیری می‌شود.

وزارتی ابراز کرد: شهروندان استان البرز چناچنه با هر نوع گران فروشی مواجه شدند می‌توانند مانند سایر کالاها با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و تخلفات را گزارش کنند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی(انواع تاکسی و وانت بار) اشاره کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی (انواع تاکسی‌ و وانت‌بار) در کشور، ۸۰۰۰ خودرو در استان البرز به صورت رایگان دوگانه سوز شد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی و بازدید کارشناسان واحد سی ان جی از کارگاه‌های مجاز فرآیند تبدیل خودرو به دوگانه سوز، نصب مخزن و کیت ۸۰۰۰ خودرو در هفت کارگاه فعال سی ان جی به صورت رایگان بر روی خودروهای عمومی(انواع تاکسی و انواع وانت بار) نصب شده است.

وزارتی افزود: هزینه آزاد نصب مخزن و کیت‌های مخصوص دوگانه سوز کردن خودروها حدود ۱۳ میلیون تومان است، اما این طرح به صورت رایگان این خدمات را به خودروهای عمومی ارائه می کند.

این مسئول در پایان با اشاره به ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی با پرداخت حدود ۲۵درصد هزینه در سامانه GCR.NIOPDC.IR گفت: اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره موبایل نوبت گیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۳ ۱۶:۲۱

من تاکسی محمدشهر کرج رو دارم وقتی فهمیدم مخزن گاز رو رایگان تعویض می‌کنندکه سایت ثبت نام بسته شد .امیدوارم دوباره اعلام کنند.تا جا ماندگان هم مخزنهاشونو تعویض کنند.