• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402100301622
  • خبرنگار : 50060

ساخت مستند «ایرانگرد» در قزوین

ساخت مستند «ایرانگرد» در قزوین

ایسنا/قزوین اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری قزوین موضوع ساخت مستند «ایرانگرد» به روایتگری جواد قارایی و به منظور توسعه و رونق گردشگری قزوین را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضای کمیسیون ازجمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مدیرعامل سازمان زیباسازی با هدف بررسی لوایح و نامه‌های واصله در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه موضوع ساخت مستند «ایرانگرد» با روایت جواد قارایی و با محوریت ساخت مستندهای روایی از جاذبه‌های گردشگری استان قزوین که شامل جاذبه‌های تاریخی طبیعی، فرهنگی، مردم‌شناسی، صنایع دستی و جاذبه‌های نوین، دستاوردهای ملی و اقتصادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و توانمندی است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، پیش قرار داد این مستند در این جلسه با حضور رؤسای سازمان‌های فرهنگی و ورزشی و زیباسازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا طرح این موضوع توسط اعضای شورا در صحن شورا تهیه و برای تدوین لایحه به شهرداری ارائه گردد.

لایحه شهرداری پیرامون درخواست هیأت رزمندگان اسلام قزوین مبنی بر تأمین هزینه‌های برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام محرم و صفر و موکب احباب الرضا(ع) مورد بررسی قرار گرفت و برای تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

در ادامه جلسه جزئیات لایحه شهرداری قزوین مبنی بر مساعدت برای خرید سیستم صوتی مسیر راهپیمایی قزوین به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و با کلیات موضوع موافقت و مقرر شد سازمان فرهنگی ورزشی برای مذاکره بیشتر جهت برآورد دقیق خرید سیستم صوتی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام کند.

در بخش دیگر این جلسه با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام پیش‌رو از جمله روز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، روز پدر و جشن نیمه شعبان، رؤسای سازمان‌های فرهنگی ورزشی و زیباسازی به بیان اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha