• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402100301752
  • منبع : نمایندگی سمنان

فعال‌سازی ۱۵۲ واحد راکد استان سمنان در مدت ۲ سال

فعال‌سازی ۱۵۲ واحد راکد استان سمنان در مدت ۲ سال

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: ۲۰ درصد تسهیلات پرداخت‌شده در استان سمنان در سال ۱۴۰۲ به واحدهای صنعتی و تولیدی اختصاص یافته است.

سید محمدرضا هاشمی امروز (یکشنبه، سوم دی ماه) در نشست با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در روز برگزاری انتخابات برای اولین بار صندوق‌های سیار با هدف رأی‌گیری برای افراد حاضر در شهرک‌های صنعتی مستقر خواهند شد. مدیران لازم است علاوه بر آماده کردن مقدمات برای برگزاری انتخابات، موارد مربوط را به کارکنان خود اعلام کنند.

وی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) افرادی که در جامعه با مخاطبان زیادی ارتباط دارند، وظیفه خواهند داشت، جامعه هدف خود را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

هاشمی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه اقتصادی در استان سمنان، بیان کرد: در دو سال اخیر، بیش از ۱۵۲ واحد کاملاً راکد به چرخه تولید بازگشته‌اند که این اتفاق ارزشمند باعث ایجاد اشتغال دوباره کارکنان و رونق اقتصادی استان شده است. سال گذشته ۲۰ درصد تسهیلات پرداختی استان به واحدهای صنعتی و تولیدی اختصاص یافته و در حوزه توسعه شهرک صنعتی نیز ۳۳۰۰ هکتار به مجموعه شهرک‌ها اضافه شده است.

استاندار سمنان گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌صورت منظم و مداوم برای رفع موارد و مشکلات واحدهای صنعتی برگزار شده است و تلاش می‌کنیم با تمام موانع موجود و کمبودها با کمک و همراهی مدیران واحدهای صنعتی، خللی در حوزه صنعت ایجاد نشود.

او ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا زمین لازم برای ساخت مسکن توسط مدیران حوزه صنعت برای کارکنان خود در محل مناسب و در خور شأن کارگران به واجدان شرایط تحویل داده شود.

استاندار سمنان با دعوت همه کارگران و مدیران واحدهای صنعتی به مشارکت در انتخابات پایان سال، افزود: با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم بتوانیم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را مانند گذشته خنثی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha