• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402100301758
  • خبرنگار : 71675

اینانلو: نوع استعفای شکوری عجیب بود/ او روی بسته شدن تیم‌ها نظارت داشت

اینانلو: نوع استعفای شکوری عجیب بود/ او روی بسته شدن تیم‌ها نظارت داشت

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: نوع استعفای ابراهیم شکوری عجیب بود و از رفتار او تعجب می‌کنم.

به گزارش ایسنا، اسحاق اینانلو نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان، در جمع خبرنگاران راجع به استعفای ابراهیم شکوری قائم مقام این باشگاه، توضیح داد: از شنیدن این موضوع شوکه شدم. بنده به عنوان نایب رئیس هیات مدیره باشگاه از این موضوع بی‌اطلاعم. دوستان گفتند آقای شکوری صحبت‌هایی انجام داده‌اند که اختلاف نظرهایی با آقای مددی داشته‌اند که طبیعتا اگر هم مشکلی باشد باید در جلسه هیات مدیره مطرح کنیم که من چنین موضوعی را تا کنون در جلسات هیات مدیره نشنیده‌ام.

او درباره ارائه شدن نامه استعفای شکوری به رئیس گروه خودرو سازی ایران‌خودرو نیز گفت: اگر چنین کاری کنند، عدم اطلاع ما به دلیل عدم انعکاس نکات از طرف آقای شکوری به هیات مدیره است. اگر نکته‌ای داشتند باید در هیات مدیره مطرح می‌کردند تا حل شود. اختلاف نظر همه جا هست و اگر نباشد کاری پیش نمی‌رود. اگر اختلاف نظر فنی باشد قطعا سازنده است. در هر صورت اگر موضوعی بود باید در هیات مدیره باشگاه مطرح می‌شد قبل از اینکه رسانه‌ای شود. 

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان، درباره نارضایتی شکوری از تفکر قالب بر مدیریت باشگاه نیز گفت: من باز هم تعجب می‌کنم. ایشان علاوه بر اینکه عضو هیات رئیسه هستند، عملا رئیس کمیته فنی باشگاه هستند! رئیس کمیته فنی باشگاه نظارت کامل و اصلی را بر انتخاب تمام تیم‌ها، بازیکنان و کادرفنی‌ها دارد و همه چیز بر اساس ساختارها در یک باشگاه پیش رفته و انتخاب‌ها بر اساس نیازهای سازمان مربوطه در هر بخش انجام شده است.

اینانلو گفت: همه تیم‌ها تحت نظارت آقای شکوری تشکیل شده‌اند. نتیجه مشخص است، همه تیم‌ها پر قدرت می‌آیند و بودجه‌ها هم متفاوت است. پیکان بودجه کمی داشت و اگر نتایج ضعیف بوده تیم ما بر اساس بودجه اینگونه نتیجه می‌گیرد. امیدواریم با جوانگرایی که کردیم به نتیجه برسیم. ما از بُعد مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه تیمداری می‌کنیم و همه چیز بر اساس بودجه باشگاه است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha