• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402100301762
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان:

ورزش هویت‌آفرین است

ورزش هویت‌آفرین است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: جامعه ورزش و جوانان به‌واسطه گستره وسیع مخاطبان رشته‌های گوناگون ورزشی و حضور جوانان وجوانان و اقشار مختلف مردم در تشکل‌ها و حوزه‌های ورزشی، می‌تواند در بحث تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ در نشست تبیینی با محوریت انتخابات با حضور ۱۲۰ نفر از روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استان اظهار کرد: مهمترین نهاد در ایجاد نشاط اجتماعی، مجموعه ورزش و جوانان است، چرا که مجموعه مخاطب و هدف ورزش و جوانان گروهی از افرادی است که همواره به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستند.


وی افزود: ورزش در بحث هویت‌آفرینی و افتخار آفرینی ملی و همچنین کاهش التهاب و نگرانی از سطح جامعه نقش بسزایی دارد.


هاشمی خاطرنشان کرد: توجه به بحث ورزش‌های همگانی به واسطه در دسترس بودن و هزینه کم و همچنین توسعه ورزش‌های بومی و محلی می‌تواند در راستای افزایش شادابی و نشاط افراد جامعه موثر باشد.


استاندار سمنان بیان کرد: منش، اخلاق و بزرگواری مردم استان و بویژه جامعه ورزشکاران استان سبب شده است تا حتی کمترین حاشیه ممکن در حوزه ورزش و جوانان در استان سمنان وجود نداشته باشد.


وی تصریح کرد: وجود ظرفیت ارزشمند و غنی در حوزه ورزش و جوانان استان با گستره وسیع مخاطبان و جامعه هدف بزرگ، می‌تواند با استفاده از نشاط و شادابی موجود در این بخش در امر انتخابات نیز نقش آفرینی مطلوب داشته باشد.


استاندار سمنان گفت: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان ، بهترین و بزرگترین‌ زنجیره ارتباطی را در کف جامعه با اقشار مختلف مردم دارد، لذا می‌توان با استفاده از این ظرفیت طی برگزاری نشست‌های تبیینی در عمل به تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات، بهره برداری مناسب به عمل آورد.


به گزارش ایسنا- در حاشیه این نشست از پوستر نخستین جشنواره رسانه و ورزش همگانی با حضور هاشمی ، استاندار سمنان رونمایی شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha