• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402100301766
  • خبرنگار : 90047

اولاد: کمیته ملی پارالمپیک تکلیف پاداش پای سکوی هانگژو را مشخص کند

اولاد: کمیته ملی پارالمپیک تکلیف پاداش پای سکوی هانگژو را مشخص کند

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب دیسک گفت: اگر قرار است برای پارالمپیک پاریس نیز پاداش پای سکو تنها برای یک رشته واریز شود از همین حالا به ورزشکاران اعلام کنند تا برنامه‌ریزی خود را جهت شرکت در پارالمپیک پاریس تنها معطوف یک رشته کنیم.

مهدی اولاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبل از اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین کمیته ملی پارالمپیک قول پاداش پای سکو به ورزشکاران اعزامی داده بود. برای کسب مدال در هر دو رشته دیسک و وزنه به سختی تمرین کرده بودم تا بهترین عملکرد را در هانگژو داشته باشم اما زمانی که به پاداش پای سکو رسید نمی‌دانم چرا این دوره کمیته ملی پارالمپیک تنها برای یک رشته پاداش در نظر گرفته است. البته در دوره‌های قبل پاداش‌ها برای چند رشته به طور کامل واریز می‌شد این دوره نمی‌دانم چرا کمیته ملی پارالمپیک برخلاف قولی که داده بود،  عمل کرد.

وی افزود: کمیته ملی المپیک در ابتدا به ورزشکاران گفته بود برای ورزشکارانی که چند رشته شرکت می‌کنند پاداش‌ها به طور کامل واریز می‌شود و سپس اعلام کردند اولین مدال پاداش به طور کامل و مدال سایر رشته‌ها درصدی پرداخت خواهد شد، حالا این طور عنوان می‌شود که تنها برای یک رشته پاداش درنظر گرفته شده و در صورت تامین اعتبار پاداش مدال دوم نیز واریز خواهد شد، واقعا نمی‌دانم چرا کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه شفاف سازی نمی‌کند و کسی جوابگوی ورزشکاران نیست.

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خاطرنشان کرد: اگر قرار است برای پارالمپیک پاریس نیز پاداش پای سکو تنها برای یک رشته واریز شود از همین حالا به ورزشکاران اعلام کنند تا برنامه‌ریزی خود را جهت شرکت در پارالمپیک پاریس تنها معطوف یک رشته کنیم. قبل از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو واقعا در شرایط بسیار سختی خود را برای شرکت در دو رشته آماده کردم و در جریان بازی‌ها نیز با پای شکسته در پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره شدم، آیا واقعا مدال نقره پرتاب وزنه ارزش ندارد که پاداش پای سکوی آن را پرداخت نمی‌کنند.

اولاد ادامه داد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین 2 ماه است که تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز زیر نظر مربی‌ام پیگیری می‌کنم و بدون این که حقوقی دریافت کرده باشم مرتب از جیب خود در حال هزینه کردن هستم. اگر قرار است بعد از این فقط پاداش برای یک رشته در نظر گرفته شود زودتر به ورزشکاران اعلام کنند که حداقل تکلیف خود را برای پارالمپیک پاریس بدانیم و زمان و برنامه‌ریزی خود را تنها معطوف یک رشته کنم.

وی در پایان گفت: بهتر است کمیته ملی پارالمپیک زودتر درباره پاداش‌ها شفاف سازی کند و مرتب حرف خود را در خصوص پاداش‌ها تغییر ندهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha