• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402100301831
  • خبرنگار : 71506

مربی شمس‌آذر: از نتیجه راضی نیستیم/ دقیقی نباید اخراج می‌شد

مربی شمس‌آذر: از نتیجه راضی نیستیم/ دقیقی نباید اخراج می‌شد

مربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت تیمش می‌توانست برابر پرسپولیس به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، مهرداد کریمیان مربی تیم شمس آذر در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: در روزی که می‌توانستیم خیلی نتیجه بگیریم متاسفانه بازی را واگذار کردیم. خیلی برای ۳ امتیاز این بازی برنامه ریزی کردیم و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم. موقعیت زیادی به حریف ندادیم و می توانستیم برنده بازی شویم‌ اما تجربه زیادی نداشتیم و تیم بزرگ پرسپولیس با تجربه بیشتر برنده این بازی شد.

مربی شمس آذر افزود: به حریف به خاطر کسب ۳ امتیاز این بازی تبریک می گویم اما از بازی تیم‌مان راضی نیستیم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

وی درباره اخراج دقیقی سرمربی تیم شمس آذر در پی اعتراض به داور گفت: ما سر صحنه گل اعتراض داشتیم‌. زمانی که اوت پرتاب شد توپ دوم به بازیکن حریف رسید که در موقعیت آفساید بود. اعتراض آنچنانی هم نبود اما متاسفانه سرمربی ما اخراج شد و نبود ایشان به تیم ما لطمه زد. در بازی های بزرگ وقتی نمی‌توان حق را فریاد زد این اتفاق ها رخ می دهد و آقای دقیقی اخراج شد.

کریمیان درباره بازی بعد مقابل سپاهان گفت: بازی سختی داریم. می توانستیم با امتیازی که از تهران می بریم به مصاف سپاهان برویم. امیدوارم با حمایت هوادرانمان برنده بازی مقایل سپاهان شویم.

وی درباره تاکتیک این تیم مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه اول می دانستیم پرسپولیس از فصای پشت دفاع ما می تواند استفاده کند اما فضاها را بستیم. بازیکنان ما جوان بودند و ۹۵ درصد آنها برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می کردند. نیمه دوم فشار آوردیم و به آن چیزی که می خواستیم با زدن گل رسیدیم. انتظار نداشتیم مقابل تیم ۱۰ نفره گل بخوریم اما این اتفاق رخ داد. بازیکنان جوانی داریم و قطعا از آنها در آینده بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۳ ۲۱:۳۰

من پرسپولیسی هستم ولی انصافا تیمتون عالی بود یه فوتبال خوب و بابرنامه . باید به اقای دقیقی و کادر فنی تبریک گفت . مثل بعضی از تیم ها هوچیگر و پنالتی معیشتی ندارین و البته جعل