• یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100301890
  • خبرنگار : 50176

جهاد دانشگاهی لرستان بازوی کمک کننده توسعه استان است

جهاد دانشگاهی لرستان بازوی کمک کننده توسعه استان است

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: این نهاد به عنوان بازوی کمک کننده به توسعه استان در کنار نهادها و دستگاه‌های مختلف قرار گرفته و در این زمینه هم افزایی داشته است.

فرهاد فرامرزیان در جلسه با فریبرز امیری پریان مدیرکل ثبت‌احوال لرستان که با هدف بررسی زمینه‌های همکاری در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، با تشریح ظرفیت‌های این واحد در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گفت: در این حوزه‌ها فعالیت‌های خوب و شاخصی در سطح لرستان انجام شده و به نوعی برند هستند.

وی رسالت جهاد دانشگاهی را داشتن نقش حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت دانست و افزود: نگرش جهاد دانشگاهی رشد و توسعه استان است.

فرامرزیان اظهار کرد: هر توسعه‌ای با حضور دانشگاه میسر شده و شاهد هستیم مسئولان و مدیران نیز خروجی مجموعه دانشگاهی‌اند و باید فرآیندی تعریف تا ارتباط بین دانشگاه با صنعت برقرار شود.

این مسئول با بیان این‌که جهاد دانشگاهی می‌تواند این حلقه معیوب در ارتباط را رفع کند، اضافه کرد: برای ورود جهاد دانشگاهی به این جریان و رفع حلقه معیوب ارتباط باید ابتدا به دانشگاه‌ها راه یابد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در استان نیز اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی ایسپا، سازمان دانشجویان و ... در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگی استان نقش‌آفرینی قابل توجهی داشته‌اند.

فرامرزیان اضافه کرد: جهاد دانشگاهی لرستان از مرکز انتشارات نیز برخوردار است که می‌تواند در این حوزه هم به نهادهایی مانند ثبت احوال خدمات ارائه دهد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان در حوزه آموزش هم جزو بهترین‌های کشور است، گفت: سالانه فراگیران زیادی از آموزش‌های جهاد دانشگاهی استان بهره‌مند می‌شوند که به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود.

فرامرزیان رویکرد جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش را کارآفرینی اعلام کرد و یادآور شد: جهاد دانشگاهی در حال حاضر به آموزش‌هایی روی آورده که دانشجویان و فارغ التحصیلان بتوانند با آموزش این دوره ها برای خود مهارت کسب کرده و درآمدزایی کنند.

این مسئول حوزه‌های فعالیت جهاد دانشگاهی لرستان را وسیع و فراگیر توصیف کرد و گفت: این نهاد آمادگی دارد علاوه بر خدماتی که به مردم لرستان ارائه می‌دهد به عنوان بازوی کمک کننده به توسعه استان در کنار نهادها و دستگاه‌های مختلف قرار گرفته و در این زمینه هم افزایی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha