• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402100401908
  • خبرنگار : 71145

پیام مهم السنوار درباره دستاوردهای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر

پیام مهم السنوار درباره دستاوردهای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر

الجزیره نت مطلع شده که یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و در آن اشاره کرده گردان‌های عزالدین القسام نبردی شدید، خشن و بی‌سابقه علیه نیروهای اشغالگر به راه انداخته‌اند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی شده‌ است.

به گزارش ایسنا، به گفته منابع نزدیک به حماس، السنوار افزوده‌ است گردان‌های القسام در طول جنگ زمینی حداقل ۵۰۰۰ سرباز و افسر را هدف قرار دادند که یک سوم آن‌ها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم آخر دچار معلولیت‌های همیشگی شده‌اند. در سطح تجهیزات و خودروهای نظامی نیز ۷۵۰ دستگاه به طور کامل یا جزئی از بین رفته‌است.

السنوار گفت که گردان‌های القسام ارتش اشغالگر را نابود کردند و به راه خود برای درهم شکستن آن ادامه می‌دهند و تسلیم شروط اشغالگران نمی‌شوند.

السنور در این پیام از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و خاطرنشان کرد که آنها نمونه‌های بی‌نظیری از فداکاری، قهرمانی، جوانمردی، همبستگی و اتحاد ارائه کردند و این وظیفه رهبری سیاسی است که به سرعت زخم مردم را بهبود بخشد و استواری آنها را تقویت کند.

پیام السنوار در پی پیشنهادهای دریافت شده توسط رهبری حماس از اشغالگران از طریق میانجیگران قطری و مصری منتشر شد که مربوط به آتش‌بس موقت بشردوستانه است، این در زمانی است که حماس بر فراتر از آتش‌بس‌های بشردوستانه به آتش‌بس فراگیر تاکید دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۱:۱۶

درود بر یحیی السنوار و محمد ضیف و رزمندگان مقاومت اسلامی حماس و مرم مقاوم غزا.. مرگ بر اسرائیل

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۱:۳۸

پیام از میدان نبرد غزه به مذاکره کنندگان حماس : در مذاکرات شما حداکثر درخواست را از رژیم صهیونیست داشته باشید چون در میدان نبرد آنچنان ارتش صهیونیستی را به خفت و خواری وادار نموده و روحیه نیروهای مقاومت را چند برابر ساختیم که اگر نیاز باشد مقاومت می تواند تا چندین ماه دیگر هم به این نبرد مقدس با دشمن صهیونیست ادامه دهد. همچنین به طرف اسرائیلی هم هشدار می دهیم که دوباره اشتباهات محاسباتی قبلی خود را تکرار نکند و بداند که اگر تمام شروط ملت فلسطین را نپذیرید همانگونه که ارتش شما را زیر شدیدترین حملات و جنایات ضد بشری از غزه با دستان خالی به عقب راندیم قدرت پیشروی مجدد به عمق خاک شما را هم خواهیم داشت پس از فرصت باقیمانده استفاده کنید قبل از آنکه مجدد از دیوار هایتان عبور کنیم.