• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402100402242
  • خبرنگار : 50184

آکادمی گلف کرمانشاه تا پایان سال افتتاح می‌شود

آکادمی گلف کرمانشاه تا پایان سال افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات گلف کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال پروژه آکادمی گلف کرمانشاه افتتاح شود.

الهام اکبری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت چندسال از آغاز عملیات اجرایی پروژه آکادمی گلف کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به نیازی که گلف کرمانشاه به این پروژه دارد، امسال پیگیری های جدی برای تکمیل آن انجام شد.

وی افزود: در این راستا با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان و موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

رئیس هیات گلف استان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر تخصیص این اعتبار شده، گفت: با تخصیص این میزان اعتبار، تا پایان امسال شاهد تکمیل و افتتاح پروژه آکادمی گلف کرمانشاه خواهیم بود.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: در سالهای گذشته فاز اول پروژه شامل زیرسازی، تسطیح خاک و محوطه سازی اطراف آن اجرایی شده است.

اکبری خاطرنشان کرد:  با تخصیص این میزان اعتبار، در فاز دوم پروژه یک زمین استاندارد ۱۸ میدانه مینی گلف، رنج تمرینی گلف برای پرتاب‌های بلند و زمین وودبال، کروکت و بهکاپ احداث خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف در ادامه به پتانسیل های بالای کرمانشاه در این رشته اشاره کرد و گفت: درحالیکه بسیاری از استانهای کشور زیرساخت های این رشته را دارند، کرمانشاه بدون هیچگونه زیرساختی مدال های گلف را در کشور درو می کند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ما برای اینکه بتوانند در این رشته تمرین داشته باشند، در پارک‌ها و بوستان‌ها و زمین های اجاره‌ای آموزش می بینند و تمرین می کنند و حاصل این تلاش ها کسب جایگاه سوم رشته وودبال و جایگاه اول رشته بهکاپ در مسابقات قهرمانی کشور طی سالجاری بوده است.

اکبری تعداد ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی در استان را حدود ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: طی سالجاری با برگزاری جشنواره های خانوادگی، دانش آموزی و دانشجویی توانستیم این رشته را به افراد بیشتری معرفی کنیم و تعداد علاقمندان و ورزشکاران آن هم افزایش خوبی پیدا کرد.

وی گفت: هرچند گلف کرمانشاه زیرساخت مناسبی ندارد، اما خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر حمایت های خوبی از طرف مدیرکل ورزش و جوانان از این رشته شده و ورزشکاران استان بدون هیچگونه دغدغه‌ای به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha