• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402100402446
  • خبرنگار : 71664

رئیس پژوهشگاه رویان مطرح کرد

کاظمی آشتیانی یک الگوی مناسب برای جوانان است

کاظمی آشتیانی یک الگوی مناسب برای جوانان است

رئیس پژوهشگاه رویان با بیان اینکه ویژگی‌های اخلاقی و فردی زنده‌یاد کاظمی‌ آشتیانی در پویش «سعید ایران» بیان می‌شود، اظهار کرد: ایشان یک الگوی مناسبی برای جوانان است. 

به گزارش ایسنا، عبدالحسین شاهوردی در برنامه «سعید ایران»، بزرگداشت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی که عصر امروز، دوشنبه ۴ دی ماه در پژوهشگاه رویان برگزار شد، اظهار کرد: پویش «سعید ایران» در تمام رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حال برگزاری است. ویژگی‌های اخلاقی و فردی زنده‌یاد کاظمی‌ آشتیانی در این پویش بیان می‌شود که الگوی مناسبی برای جوانان است. 

وی با بیان اینکه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی یک الگوی مناسب است، افزود: ایشان در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. ایشان از دوران نوجوانی در بطن انقلاب اسلامی قرار گرفت و با انقلاب فرهنگی به تکامل رسید. 

رئیس پژوهشگاه رویان درباره اقدامات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی گفت: ایشان در ایجاد پژوهشگاه رویان و سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران نقش داشته است. بررسی‌ها بیانگر این است که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در بیش از ۲۲ عرصه فرهنگی و پژوهشی تاثیرگذار بوده است.

شاهوردی ادامه داد: زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در تحقق شعار «ما می‌توانیم» گام برداشته است.ایشان برای تحقق اهداف خود به شدت تلاش کرده و خداوند نتایج تلاش‌هایش را به ایشان اعطا کرده است. من بازهم تاکید می‌کنم زنده‌یاد کاظمی آشتیانی می‌تواند یک الگو برای تک‌تک افراد جامعه باشد. 

وی با بیان اینکه کاظمی‌ آشتیانی به جوانان میدان می‌داد، گفت: ایشان به جوانان میدان می‌داد و فرصت خطاکردن در اختیار آنها می‌گذاشت. حضور مدیران توانمند در پژوهشگاه رویان ماحصل اعتماد زنده‌یاد کاظمی آشتیانی به جوانان است. ایشان می‌تواند یک الگوی تراز برای مدیران و مسئولان جهاد دانشگاهی باشد. 

رئیس پژوهشگاه رویان مراسم یادبود طی روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار می‌شود، گفت: رونق دادن به برنامه بزرگداشت زنده یاد کاظمی آشتیانی می‌تواند به شناسایی بیشتر این انسان شریف بیشتر کمک کند. 

وی در پایان گفت: کاظمی آشتیانی ثابت کرد با وجود گرفتاری‌های فراوان می‌توان قدم‌های بزرگ برداشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha