• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402100402452
  • خبرنگار : 50225

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز:

شرایط برای حضور مردم اهواز در پارک‌ها فراهم شود

شرایط برای حضور مردم اهواز در پارک‌ها فراهم شود

ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز با اشاره به اقلیم و شرایط آب و هوایی اهواز گفت: مردم اهواز تنها در شش ماه از سال می‌توانند در فضای شهر حضور داشته باشند، بنابراین باید شرایط برای حضور مردم در پارک‌ها فراهم و جمع‌آوری زباله، آهک‌پاشی و لایروبی جوی‌های روباز نیز انجام شود.

سلطان‌محمد رضوانی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اهواز که امروز (۴ دی‌ماه) در فرمانداری اهواز برگزار شد، با تاکید بر لزوم جمع‌آوری صحیح پسماند اظهار کرد: اگر در یک نقطه زباله وجود داشته باشد، افراد دیگری هم تحریک می‌شوند و نسبت به ریختن زباله اقدام می‌کنندْ بنابراین باید با جمع‌آوری به موقع زباله از این اتفاق جلوگیری کرد.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز با اشاره به وضعیت عرضه قلیان در پارک‌های شهر گفت: موضوع جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان تنها مصوبه شورای سلامت نیست و مصوبه شورای تامین، کمیسیون امنیت، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ستاد ساماندهی شهر نیز هست و این کار باید به صورت مستمر انجام و گزارش اقدامات به روز ارائه شود.

رضوانی عنوان کرد: باید در فرصتی که در اختیار داریم تا حد توان مشکلات مردم را حل کنیم. امسال انتخابات داریم و سال سرنوشت‌سازی است. هجمه‌های متعددی از سوی کشورهای بیگانه علیه ما وجود دارد. کشور پهناور و غنی و نیروهای انسانی خوبی داریم اما مدیریت صحیحی نداریم و این مساله موجب ایجاد یک سری چالش‌ها شده است.

وی افزود: باید برای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه سلامت و اوقات فراغت، وقت گذاشته شود و اداری کار نشود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز با بیان اینکه حفاری خیابان‌ها موجب نارضایتی مردم می‌شود، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه، از بهمن‌ماه دیگر نباید در شهر حفاری شود و نقاط حفاری‌شده هم آسفالت شوند.

رضوانی با اشاره به وجود یک پایگاه غریق نجات در مجاورت رودخانه کارون در شهر اهواز، عنوان کرد: موضوع ایجاد دو پایگاه غریق نجات دیگر نیز پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به خطر انتقال بیماری دانگی ناشی از نیش پشه آئدس گفت: باید جاهایی مانند محل وجود آب‌های سطحی و پسماندها که ممکن است محل تجمع این پشه‌ها باشند، مدیریت شوند و اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha