• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402100402635
  • خبرنگار : 50039

رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان خبر داد

ره‌آورد ۱۲۰۰ میلیاردی سفر دوم رئیس جمهور برای دانشگاه کشاورزی گرگان

ره‌آورد ۱۲۰۰ میلیاردی سفر دوم رئیس جمهور برای دانشگاه کشاورزی گرگان

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان از تصویب بودجه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی سفر دوم رئیس جمهور به این دانشگاه خبر داد و افزود: در دو سال اخیر شاهد توسعه متوازن کیفی و کمی این دانشگاه هستیم.

 شعبان شتایی عصر دوشنبه، چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: سفرهای رئیس جمهور ره‌آوردهای خوبی را به استان داشته که نمونه‌ای از آن تصویب اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ارتقای کیفیت زیرساخت‌های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بوده است.

وی با بیان اینکه پیش از سفر دوم «دکتر ابراهیم رئیسی» به گلستان، پروژه‌ها و طرح‌هایی عمرانی در دست اجرای دانشگاه جمع‌بندی شده بود، ادامه داد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل این پروژه‌ها مصوب شده و به محض تخصیص، عملیات تکمیل پروژه‌ها تداوم می‌یابد.

رئیس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان قرار گرفتن دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در جایگاه‌های مناسب و رتبه‌بندی‌های مختلف داخلی و خارجی را بیانگر پیشرفت این مرکز علمی عنوان کرد و گفت: شاهد توسعه متوازن کیفی و کمی دانشگاه هستیم.

وی ترویج آموزش مهارتی را از مهمترین برنامه‌های دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی استخر پرورش ماهی‌های گرمابی و سردابی، ساماندهی و بازسازی سالن و نیرو، احداث گلخانه صنعتی، راه‌اندازی دستگاه عصاره‌گیری نیمه صنعتی گیاهان دارویی و دیگر اقدامات یکی پس از دیگری در حال انجام است.

شتایی افزایش سه برابری گرنت‌های دانشجویی و افزایش گرنت‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه را اتفاقی بسیار مهم برشمرد و اضافه کرد: رعایت معرفت و اخلاق در امورات پژوهشی در کنار کسب علم و دانش بسیار ارزشمند است که آن را سرلوحه همه اقدامات قرار داده‌ایم.

وی تلاش همه جانبه دانشگاهیان در ابعاد مختلف علمی، سیاسی، نظامی و دیگر حوزه‌ها را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: شهدا خون خود را برای بقای نظام، امنیت و استقلال کشور نثار کردند تا کشور بتواند در آرامش و امنیت مسیر پیشرفت و تعالی خود را طی کند و قطعاً جامعه دانشگاهی ادامه دهنده این مسیر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، این آیین با حضور رئیس دانشگاه منابع طبیعی و علوم‌کشاورزی، اعضای هیأت رئیسه و جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان در سالن خلیج فارس دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha