• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402100402744
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

کشف البسه قاچاق در "میانه"

کشف البسه قاچاق در "میانه"

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرست میانه از کشف البسه خارجی قاچاق به ارزش ۱۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در شهرستان میانه خبر داد.

 سرهنگ "حسن رفیعی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

 وی افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۲۷۶ ثوب لباس خارجی، ۶۰ جفت کفش خارجی و ۲۵ عدد کیف خارجی فاقد هرگونه مجوز کشف شد.

رفیعی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به مرجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۱۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه، تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس است و کارکنان انتظامی در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و از شهروندان درخواست می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک در خصوص قاچاق کالا را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف کالای قاچاق در شبستر 

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدجلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۲ صوفیان این فرماندهی در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو مقادیری قابل توجه از پوشاک زنانه و مردانه را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مذکور نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر، ادامه داد: ارزش ریالی کالای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha