• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402100502859
  • خبرنگار : 50646

برگزاری نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان

برگزاری نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان

ایسنا/گیلان رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران رشت گفت: نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان به میزبانی آموزشکده دختران رشت با مشخص شدن نفرات برتر برگزار شد.

طاهره خیرخواه امروز سه شنبه ۴ دی ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقه استانی برنامه نویسی کامپیوتر آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای گیلان، اظهار کرد: این مسابقه به میزبانی آموزشکده فنی دختران رشت با حضور ۲۳ شرکت کننده برگزار شد.
 
وی درباره تعداد شرکت‌کنندگان هر کدام از مراکز آموزشکده فنی و حرفه‌ای استان، افزود: در این مسابقه ۸ شرکت کننده از  دانشکده شهید چمران رشت، ۳ نفر از آموزشکده پسران لاهیجان، ۴ نفر از آموزشکده پسران  آستانه اشرفیه و ۸ نفر از آموزشکده دختران رشت با هم به رقابت پرداختند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران رشت با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت هفته پژوهش و به پیشنهاد انجمن علمی گروه کامپیوتر به سرپرستی  دکتر مرضیه قویدل مدیر گروه کامپیوتر آموزشکده دکتر معین برگزار شد، گفت: فرایند مسابقه طبق برنامه‌ریزی با پذیرش دانشجویان آغاز و بعد از جلسه توجیهی داوران و قرعه کشی سیستم‌های کامپیوتر دانشجویان، مسابقه برگزار شد.
 
خیرخواهْ هدف از برگزاری این رقابت‌ها را ارتقای سطح علمی دانشجویان، شناسایی و آماده‌سازی دانشجویان توانمند برای  فضای کسب و کار دانش بنیان عنوان کرد و گفت: اختتامیه اولین دوره مسابقه برنامه‌نویسی استانی با حضور دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان، دکتر مدبرنیا معاون آموزشی  دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، اساتید، دانشجویان و داوران برگزار شد.

وی با اشاره به نفرات برتر این مسابقات، خاطرنشان کرد: مانی حسینی از دانشکده شهید چمران رشت، اسماعیل جعفری از آموزشکده شهید رجایی لاهیجان و حسین میرزا آقازاده از آموزشکده شهید رجایی لاهیجان  به ترتیب  اول تا سوم شدند.
 
رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران رشت تصریح کرد: اداره کل استاندارد گیلان به عنوان حامی مالی تامین قسمتی از جوایز نفرات برتر را به عهده داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha