• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402100503125
  • خبرنگار : 50163

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۲

افتتاح پروژه‌های ورزشی ابهر در سفر رئیس‌ جمهوری به استان زنجان

افتتاح پروژه‌های ورزشی ابهر در سفر رئیس‌ جمهوری به استان زنجان

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس‌ جمهوری به استان زنجان، پروژه‌هایی که در این سفر در ابهر افتتاح خواهند شد، بررسی شدند تا مشکلات آنها حل شود.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش رو بودن سفر رئیس‌ جمهوری به استان زنجان، اظهار کرد: بیشتر مشکلات پروژه‌های ورزشی این شهرستان بررسی شد؛ یکی از پروژه‌های مورد مطالبه مردم، پروژه استخر عسلک است که از سال ۱۳۹۸ تعطیل شده و با تزریق چهار میلیارد تومان اعتبار تجهیزات این استخر به‌ویژه موتورخانه آن نوسازی شد. این پروژه همزمان با سفر رئیس‌ جمهوری به استان افتتاح خواهد شد.

وی با توضیح اینکه پروژه دیگر بازرسی چمن شریف‌آباد بود که این چمن یکی از چمن‌های مصنوعی استاندارد کشور است، گفت: این پروژه ناقص و بدون زیرساخت افتتاح شده بود و مقرر شد برای حل مشکلات آن هم از ظرفیت سایر ارگان‌ها و هم از ظرفیت کمیته برنامه‌ریزی استفاده شود.

فرماندار ابهر در ادامه به پروژه ورزشگاه ۳۰۰۰ نفری ابهر که درباره آن گزارش‌های متعددی ارائه شده است، اشاره و بیان کرد: این پروژه ۱۷ سال قدمت دارد و برای حل مشکلات آن ۱۵ میلیارد تومان برای ادامه کار در این ورزشگاه اختصاص یافت.

او با اشاره به آخرین وضعیت پروژه استخر صائین‌قلعه، اظهار کرد: این پروژه به‌صورت ناقص افتتاح شد که به همین علت، ردیف اعتباری آن بسته شده بود. با پیگیری‌های انجام‌شده این پروژه نیز در مسیر افتتاح همزمان با سفر رئیس‌ جمهوری به استان قرار دارد.

ذوالقدر با بیان اینکه به‌تازگی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه استخر هیدج و صائین‌قلعه تزریق شده است، افزود: بازدیدی از پروژه استخر هیدج انجام شد. این استخر نیز جزو افتتاح‌های ناقص بود و همه تلاش‌ها این است که در نزدیک‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha