• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402100503161
  • خبرنگار : 71516

حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی/ هلاکت یک سرباز و زخمی شدن ۳ تن دیگر

حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی/ هلاکت یک سرباز و زخمی شدن ۳ تن دیگر

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه «زبدین» رژیم صهیونیستی را با «سلاح مناسب» هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت جسور و شریف، مبارزان حزب‌الله صبح امروز (سه‌شنبه) پایگاه «زبدین» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که اطراف پایگاه رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار داده است که منجر به تلفاتی در میان نیروهای دشمن صهیونیستی شده است.

حزب الله لبنان همچنین اتاق دیده بانی اشغالگران در نزدیکی پادگان «شومرا» و تجمع سربازان صهیونیست و چند پایگاه دیگر را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که در حمله به این پایگاه‌ها تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از کشته شدن یکی از سربازان خود خبر داد که اخیرا در مرز با لبنان زخمی شده بود.

در حالیکه شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک سرباز به دنبال شلیک موشک ضد تانک به شهرک ادمیت در الجلیل الغربی خبر داد، شبکه العربیه روز سه شنبه در خبر فوری از مجروح شدن سه نظامی اسرائیلی بر اثر اصابت موشک ضد تانک در شهرک ادمیت در مرز لبنان خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چندین راکت از خاک لبنان به مزارع شبعا و پادگان شومرا شلیک شد.
نیروی هوایی ارتش این رژیم نیز در پاسخ مقرهای حزب الله لبنان را هدف قرار داد.

مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین از زمان عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین، شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شده‌اند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کرده‌اند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

پیشتر نیز روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که آمریکا، انگلیس و فرانسه در تلاشی دیپلماتیک برای جلوگیری از بروز درگیری همه‌جانبه میان مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی، در حال بررسی راه‌هایی برای متقاعد کردن حزب‌الله به عقب‌نشینی از مرز لبنان و فلسطین اشغالی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha