• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402100503200
  • منبع : نمایندگی سمنان

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

سردار موسوی مزد مجاهدت خود را با شهادت گرفت

سردار موسوی مزد مجاهدت خود را با شهادت گرفت

ایسنا/سمنان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: سردار سیدرضی موسوی مزد مجاهدت خود را با شهادت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سیدرضی موسوی چاشمی، اظهار کرد: این سردار سرافراز اسلام یکی از سربازان گمنام و یکی از بندگان مخلص خداوند و از فرزندان استان سمنان بود که شهادت ایشان را به محضر امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان، امام خامنه‌ای و آحاد مردم به‌ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان سمنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

او گفت: بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی درپی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدی مخلص آشکار شد.

وی شهادت را مزد و پاداشی از سوی خداوند دانست که نصیب هر کسی نمی‌شود و بیان کرد: اگر چنین افرادی به طریقی دیگر از این دنیا بروند، برای آنها خسران محسوب می‌شود. بنابراین باید گفت شهادت چنین مردانی در راه خدا و اسلام، آن هم به‌دست بدترین انسان‌های روی زمین، یعنی صهیونیست‌ها اجر و پاداشی واقعی از سوی خداوند است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به نحوه شهادت این سردار رشید اسلام، ادامه داد: سردار سیدرضی موسوی در منزل‌شان با شلیک ادوات نظامی به شهادت رسیدند. همانگونه که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌طور ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسیدند.

راسخی با بیان اینکه از خداوند منان خواستاریم شهادت ایشان را مایه خیر و برکت برای اسلام و انقلاب قرار دهد، گفت: دشمنان وقتی مستأصل می‌شوند و چیزی در توان ندارند، اینگونه عمل می کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه قائم استان سمنان، وی افزود: امیدوارم خون‌های به ناحق ریخته شهدایی مانند سردار موسوی مایه برچیده شدن غده سرطانی، یعنی اسرائیل از روی زمین شود و مردم دنیا به‌ویژه غزه و فلسطین از شر آنها خلاص شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha