• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402100503215
  • خبرنگار : 50187

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان اعلام کرد

میزبانی کرمان از ۵۰۰۰ دانشجومعلم در قالب اردوی "راهیان نور مقاومت"

میزبانی کرمان از ۵۰۰۰ دانشجومعلم در قالب اردوی "راهیان نور مقاومت"

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: از هفتم تا ۱۵ دی ماه جاری در قالب اردوی "راهیان نور مقاومت" میزبان ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور هستیم.

دکتر توان امروز پنجم دی ماه در نشست خبری خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور مقاومت در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور برنامه‌ریزی شده تا مکتب حاج قاسم را در بین دانشجویان نهادینه کنیم‌.

وی افزود: ماحصل تربیت انقلاب اسلامی شخصیتی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است که در همه زمینه‌های فردی و اجتماعی یک الگو برای همه است.

توان تصریح کرد: همه ارزش‌هایی که انقلاب برای آن ایجاد شده و تلاش دارد آن را در دنیا تبلیغ کند، در شخصیت سردار سلیمانی متبلور شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: مقام معظم رهبری خواستند یک الگوی کامل را برای نسل‌های متمادی معرفی کنند، از این رو حاج قاسم را به عنوان مکتب معرفی کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت را در دانشگاه فرهنگیان داریم، تصریح کرد: کاری ارزشمندتر از تربیت معلم در نظام اسلامی نیست زیرا مهم‌ترین کار تربیت نیروی انسانی است که توسط معلمان انجام می‌شود.

توان اظهار کرد: اندیشمندان معتقدند مهم‌ترین سرمایه‌گذاری بر روی تربیت نیروی انسانی است و اگر آینده یک کشور را می‌خواهید ببینید، کار معلم را ببینید.

وی تاکید کرد: در اردوی راهیان نور مقاومت، با برگزاری کارگاه‌ها، بازدید و برنامه‌های مختلف، تلاش داریم ویژگی‌های مکتب و خصوصیات شهید سلیمانی از جمله روحیه مقاومت، اخلاص و ... را در دانشجویان نهادینه کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در این اردوها، جهاد تبیین را دنبال می‌کنیم و اینکه خود دانشجومعلم مقاوم بار بیایند و ضمناً با مفاخر استان کرمان و سردارانی که با رشادت و دلیری در دفاع مقدس جنگیدند و شهید شدند، آشنا شوند.

وی اظهار کرد: امسال سومین سال برگزاری اردوها را داریم و در سال نخست ۱۰۰۰ نفر حضور داشتند، سال دوم ۲۰۰۰ نفر و امسال ۶۰۰۰ نفر ثبت نامی داریم.

توان بیان کرد: از هفتم تا ۱۵ دی ماه جاری میزبان ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور هستیم؛ از همه استان‌ها دانشجویان می‌آیند و برای هر استان و برای خانم‌خا و آقایان سهمیه در نظر گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشجومعلمان استان‌های قم، سیستان و بلوچستان و فارس بیشترین استقبال را از این اردوها داشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha