• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402100503293
  • خبرنگار : 50652

فرماندار شهرستان کلاله خبر داد:

افزایش نظارت بر بهبود عملکرد خبازان کلاله

افزایش نظارت بر بهبود عملکرد خبازان کلاله

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله ضمن بیان اینکه نظارت بر عملکرد خبازان کلاله افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: این نظارت توسط تیم‌های بازرسی آرد و نان شهرستان تشدید پیدا کرده و بر طبق جدول زمان بندی بازدیدها در دو شیفت صورت می‌گیرد.

فرهاد شیبک در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری دوره ارتقاء کیفیت نان برای خبازان کلاله ای، عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء کیفیت نان، رضایتمندی مردم و کاهش ضایعات در نان بوده که از خبازان به سبب شرکت در این دوره که در چند روز گذشته برگزار شده انتظار می‌­رود در جهت تولید نان مناسب پیش روند که در غیر این صورت به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌­شوند.

وی در مورد وضعیت فعالیت واحدهای صنفی که یک تخلف را سه مرتبه مرتکب شده اند، توضیح داد: این خبازان توسط اداره تعزیرات حکومتی به کارگروه آرد و نان شهرستان معرفی شده تا تصمیم گیری جدی و نهایی جهت فعالیت آنان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان کلاله با تأکید بر نمونه گیری از آرد کارخانجات و خبازان کلاله گفت: کارخانه ای که آرد استاندار تولید نکرده باشد، ضمن معرفی به اداره تعزیرات حکومتی سهمیه یارانه ای به آن تخصیص پیدا نمی‌کند؛ لازم به ذکر است ماه گذشته نمونه گیری‌ها انجام شده و مشکلی در آنها مشاهده نشده است.

شیبک با اشاره به کلیه مشکلات به وجود آمده برای خبازان، توضیح داد: مشکلات خرید آرد که به تازگی برای خبازان به وجود آمده بود توسط فرمانداری شهرستان در سطح استان پیگیری و طی دوره بعدی خرید آرد، خبازان می‌توانند آرد ترکیبی خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، در شهرستان کلاله ۱۸۸ واحد خبازی یارانه ای فعال داریم که از مجموع تعداد ۱۳۰ واحد به سیستم دوگانه سوز مجهز شدند و تعداد ۶۴ واحد سوخت دریافت کردند تا در صورت قطع گاز با سوخت جایگزین نان پخت نمایند.

در پایان لازم به ذکر است دریافت آرد تشویقی منوط به عملکرد منظم و تجهیز به سیستم دوگانه سوز خبازان بوده و از ابتدای سال تاکنون ۱۳۷ تن و ۴۴۰ کیلوگرم آرد ترمیمی در بین خبازان منظم و دوگانه سوز کلاله توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha