• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402100503558
  • خبرنگار : 50093

ویژه برنامه‌های حرم رضوی در سالروز وفات حضرت ام البنین(س)

ویژه برنامه‌های حرم رضوی در سالروز وفات حضرت ام البنین(س)

ایسنا/خراسان رضوی به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری در حرم مطهر امام رئوف برگزار می‌شود.

معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی به همین مناسبت ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری در شب، روز و شام وفات آن بانوی بزرگوار، با حضور خطیبان، ذاکران و مرثیه سرایان اهل بیت(ع) در حرم مطهر رضوی تدارک دیده است. 

مراسم عزاداری شب وفات حضرت ام البنین(س) سه شنبه ۵ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) با قرائت زیارت امین الله توسط مداح و ستایشگر اهل بیت(ع)، مهدی نیکبخت آغاز می‌شود و با شعرخوانی آئینی جواد خراشادی‌زاده ادامه پیدا می‌کند. در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی دهشت به ایراد سخنرانی پیرامون شخصیت والای حضرت ام البنین (س) خواهد پرداخت.

قرائت دعای توسل و مرثیه سرایی با نوای امیر عارف و در بخش دوم قرائت دعای توسل و مرثیه سرایی با صدای میثم مطیعی پایان بخش این مراسم نورانی است.

مراسم عزاداری روز شهادت این بانوی کریمه چهارشنبه ۶ دی ماه ساعت ۹:۴۵ با شعرخوانی آئینی سید هاشم وفایی آغاز می‌شود، پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری در جمع زائران و مجاوران عزادار به سخنرانی می‌پردازد و سپس قرائت زیارت امین الله و عزاداری با نوای رضا عرفانیان پایان بخش این محفل منور خواهد بود.

مراسم ویژه شام رحلت اُم ابوالفضل(ع) چهارشنبه ۶ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله با نوای میثم مطیعی حرم آغاز می شود و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری ادامه پیدا می‌کند. قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای احد سبزی از مداحان اهل بیت(ع) و عزاداری زائران و مجاوران رضوی در سوگ این بانوی کریمه خاتمه بخش این محفل سراسر نور خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha