• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402100603663
  • خبرنگار : 71145

شش شهید در حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس

شش شهید در حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس

شش جوان فلسطینی بامداد چهارشنبه پس از حملات پهپادی اشغالگران به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، بیمارستان دولتی شهید ثابت ثابت این شهر از انتقال شش شهید و تعدادی مجروح بر اثر بمباران اردوگاه توسط پهپاد رژیم صهیونیستی ساعتی پس از اینکه اشغالگران مانع رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان شدند، خبر داد.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد: نیروهای اشغالگر سه دستگاه آمبولانس را توقیف و از انتقال مجروحان از اردوگاه جلوگیری کردند.

​نیروهای اشغالگر شب گذشته به شهر طولکرم و اردوگاه نور شمس در شرق آن یورش بردند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر با خودروهای نظامی و بولدوزرهای خود از محور غربی و با عبور از خیابان خضوری و میدان جمال عبدالناصر در مرکز شهر و خیابان مجموعه گاراژهای قدیمی به شهر هجوم بردند و در خیابان‌ها و محله‌ها اقدام به پرسه زنی کردند. در حالی که نیروهای دیگری از مسیر دوربرگردان المحاکم به سمت اردوگاه نور شمس در شرق شهر حرکت کردند و در محله المنشیه مستقر شده و آن را تحت محاصره شدید درآوردند.

نیروهای اشغالگر به تعدادی از منازل شهروندان در محله‌های مختلف اردوگاه به ویژه مناطق المنشیه، المحجر، الجوره، الدمج و جبل النصر یورش بردند و جستجوی گسترده‌ای در داخل آنها انجام داده و وسایل موجود در منازل را پس از بازجویی از صاحبانشان از بین بردند.

شش شهید در حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس

نیروهای اشغالگر از سقف ساختمان‌های بلند در داخل و اطراف اردوگاه بالا رفتند و آن‌ها را به نقاط دیده‌بانی بدل کردند، در حالی که بولدوزرها زیرساخت‌های خیابان‌های اصلی اردوگاه، میدان آن و محله المنشیه را تخریب کردند. اشغالگران برخی دیوارهای تاسیسات و میادین و اموال عمومی و خصوصی را ویران کردند.

در حالی که صداهای انفجار در منطقه شنیده می‌شد اشغالگران عمدا باعث اختلال قابل توجهی در شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی در داخل اردوگاه شدند.

اشغالگران در یورش خود به اردوگاه عین شمس در طولکرم یک دستگاه خودروی فلسطینی‌ها را منفجر کردند، آنها این اقدام را با هدف تهدید و آزار ساکنان اردوگاه و کمی بعد از زخمی کردن چند تن از جوانان آن انجام دادند.

این دومین یورش در عرض ۲۴ ساعت است که منجر به تخریب اموال شهروندان و بمباران منازل آنها شد.

امروز با کشته شدن سه تن دیگر از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری‌ها در نوار غزه، مجموع تلفات این ارتش تا امروز به ۴۹۸ تن رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha