• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402100603787
  • خبرنگار : 71295

۱۱۳ میلیارد ریال برای نوسازی شبکه برق شهرستان دیر هزینه شد

۱۱۳ میلیارد ریال برای نوسازی شبکه برق شهرستان دیر هزینه شد

ایسنا/بوشهر بخشدار مرکزی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: ۱۷ کیلومتر شبکه برق بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار ۱۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در سال جاری نوسازی شده است.

معصومه محمدی در جمع خبرنگاران گفت: برای نوسازی سه کیلومتر شبکه برق شهر "بردستان" با احداث ۹ دستگاه ترانسفرماتور، یک کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف، ۹۰۰ متر شبکه برق فشار متوسط و تعویض ۱۹ اصله پایه فرسوده، ۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سال جاری هزینه شده است.

وی افزود: همچنین با احداث هفت دستگاه ترانسفرماتور، نوسازی ۲ کیلومتر شبکه، احداث یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و یک هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط با تعویض ۲۵ اصله پایه فرسوده، ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای نوسازی شبکه برق شهر "دوراهک" این شهرستان هزینه شده است.

بخشدار مرکزی دیر تصریح کرد: برای روستاهای مرکزی این شهرستان نیز ۱۱ دستگاه ترانسفرماتور احداث، ۱۲ کیلومتر شبکه برق نوسازی، چهار هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث و ۵۵ اصله پایه فرسوده تعویض شده که در مجموع ۶۲ میلیارد ریال و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمدی گفت: دولت سیزدهم با نگاه تحول و پیشرفت، برنامه‌های وسیعی برای خروج از محرومیت مناطق کمتر توسعه یافته را در دنبال می‌کند.

وی افزود: شهرستان دیر به عنوان یکی از مناطق پیرامونی صنعت نفت، کمتر در دولت‌های قبل تحت توجه قرار گرفته بود که این موضوع در بخش مرکزی و روستاهای تابعه به خوبی خود را نشان می داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، بخشدار مرکزی شهرستان دیر اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی، بسترهای ارائه خدمات در مناطق روستایی از جمله شهرستان دیر آماده شده و با تلاش‌های انجام شده شاهد اتفاقات خوبی در این روستاها هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha