• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402100603822
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در دانشگاه اصفهان

فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان تجلیل شدند

فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان تجلیل شدند

ایسنا/اصفهان مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار شد. در این مراسم، استاندار اصفهان، جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید و پژوهشگران استان حضور داشتند.

در این مراسم که روز گذشته (سه‌شنبه، پنجم دی ماه) برگزار شد، حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان با اعلام اینکه با اهتمام ویژه استاندار، میز مسائل استان در دانشگاه اصفهان تشکیل شد و مراحل اولیه اجرای آن در حال اجراست، اظهار کرد: در این میز، مسائل مختلف استان اصفهان بررسی شده است، با این وجود، پیشنهادهایی برای تقویت آن دارم.  

وی ادامه داد: اگر در مجموعه میز استان با ترکیبی از دانشگاهیان، مقامات اجرایی استان، سایر مجموعه‌های صنایع استان و ترکیب سه‌گانه اصحاب قدرت، ثروت و علم در کنار یکدیگر قرار گیرند و مسائل استان را موقعیت‌بندی کنند، می‌توان با ترکیبی از این افراد جلساتی را برگزار کرد و پس از شناسایی مسائل، راه‌ حل‌هایی را برای کمک به کادر اجرایی استان ارائه کرد.  

فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان تجلیل شدند

رئیس دانشگاه اصفهان یادآوری کرد: بیشتر بزرگان بر این باورند که دانشگاه‌ها اتاق فکر و بازوی فکری استان هستند. عمل باید براساس فکر باشد و ما پتانسیل‌های خوبی در استان داریم. در واقع، استانی در کشور وجود ندارد که چنین پتانسیل علمی، صنعتی و مدیریتی را داشته باشد. چند دانشگاه برتر در استان وجود دارد و در سطح کشور بسیار قوی ظاهر شده‌ایم. همچنین صنایع برتر استان و موقعیت استان نیز در جایگاه خوبی است و این ترکیب‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

هرسیج ادامه داد: جلساتی مجزا و ایزوله‌شده داریم؛ اما آن‌ها را سیستماتیک در کنار یکدیگر قرار نداده‌ایم. ان‌شاءالله امسال پس از اولویت‌بندی به‌صورت اساسی به مسائل مهم ورود پیدا می‌کنیم. لازم است اولویت‌بندی انجام شود و به‌صورت اساسی به بررسی مسائل بپردازیم.  

او اظهار کرد: اندیشکده حکمرانی با فعالیت جدی آقای طغیانی، نماینده مردم استان در مجلس راه‌اندازی شد. باید از این فرصت‌ها کمال استفاده را کنیم. همچنین آموزش آماری استان نیز در دست انجام است. خواسته من این است که به یکدیگر کمک کنیم تا این میز استان با چنین ترکیبی همراه با جلسات ممتد پیگیری شود و پس از شش ماه گزارشی به استاندار تحویل داده شود.

رئیس دانشگاه اصفهان بیان کرد: ما فقط می‌توانیم به فرآیند تسریع کمک کنیم و دیگران هستند که تصمیم می‌گیرند کدام برنامه اجرا شود و بر کدام برنامه نظارت شود. امیدوارم سال بعد، گزارشی مبنی بر اینکه این کارها انجام شده است دریافت کنیم.

در  این مراسم که جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید و پژوهشگران استان در آن حضور داشتند، از فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان در حوزه‌های علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، منابع طبیعی و دامپروری، علوم پزشکی و هنر و معماری تجلیل شد. اسامی فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان در جدول زیر آمده است.

فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان تجلیل شدند

فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان تجلیل شدند


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha