• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402100603841
  • خبرنگار : 50201

یک طرفه شدن جاده کندوان، نفس مردم را گرفته است

یک طرفه شدن جاده کندوان، نفس مردم را گرفته است

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با انتقاد شدید از یک طرفه شدن جاده کندوان، گفت: این یک طرفه شدن نفس مردم منطقه را گرفته است و هیچ جا برای یک ساعت زودتر رسیدن مهمان، میزبان را خفه نمی‌کنند.

محمدعلی محسنی شامگاه سه شنبه ۵ دی‌ماه در جلسه شورای اداری چالوس با حضور رئیس کل دادگستری مازندران در سالن همایش‌های بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس برگزار شد، با بیان اینکه تنها در بهداشت و درمان پیشگیری بهتر از درمان نیست بلکه همه بخش‌ها از جمله اقتصاد برای جلوگیری از آسیبها نیازمند پیشگیری است، اظهار کرد: اگر اقتصادیون، سیاسیون و فرهنگیون ما به درستی عمل کنند به طور قطع حجم کار دستگاه قضا کمتر از این خواهد بود.

وی بخش اعظم آسیب‌ها و مشکلات را ناشی از ضعف عملکرد برخی دستگاه‌ها برشمرد و گفت: اگر مدیران به درستی عمل کنند نارضایتی مردم را به دنبال نخواهد داشت.

وی ضمن درخواست از دستگاه برای مجازات جایگزین برای کسانی که محکومیت مالی کمتری دارند، افزود: زندان نوشهر بیشتر از ظرفیت خود زندانی دارد و در کنار آن اصلا وضعیت مناسبی ندارد بنابراین می توان با مجازات جایگزین جلوی هزینه‌های مالی را گرفت و در کنار آن حرمت کسانی که تنها برای مبالغ بدهی کم در زندان هستند نیز حفظ شود.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از شیوه تخریب واحدهای تجاری و مسکونی که به صورت غیر قانونی و یا خارج از بافت ساخته شده اند، تصریح کرد: اینجا فاصله کوه و جنگل بسیار کم است بنابراین باید جدای از مناطقی مثل یزد، کرمان و امثال آن دیده شود و نمی‌توان همه را با یک چوب راند و قانون را برای همه یکجور دید زیرا منطقه به منطقه متفاوت است.

محسنی بندپی با بیان اینکه طرح هادی به جای هدایت کنندگی، گمراه کننده است، یادآور شد: تخریب شیوه خوبی برای اجرا نیست و باید جایگزین درنظر گرفته شود.

وی در خصوص نحوه اجرای پروژه‌ها در حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: مثل عقاب بالا سر پروژه‌ها هستم تا هم پیمانکاران به درستی اجرا کنند و هم اعتبارات نیز تخصیص لازم یابد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با انتقاد شدید از یک طرفه شدن جاده کندوان، گفت: این یک طرفه شدن نفس مردم منطقه را گرفته است و هیچ جا برای یک ساعت زودتر رسیدن مهمان، میزبان را خفه نمی‌کنند.

محسنی در ادامه بیان کرد: ۳۹۵ هزار هکتار منطقه حفاظت شده کل کشور است که ۲۹۸ هزار هکتار آن در منطقه ما قرار دارد و این موضوع محدودیت‌های زیادی را بوجود اورده است بنابراین باید تجدید نظر شود.

وی گفت: اگر تنها سه قطعه ۱۰۰ هکتاری از البرز مرکزی آزاد شود  و برای ایجاد صنایع ماندگار با محیط زیست در نظر گرفته شود می‌تواند در ایجاد اشتغال، ماندگاری در روستا و مسکن جوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۰۲:۳۶

باید دید اساسا تبدیل شدن مازندران به حیاط خلوت تهران ۸تا۱۲ میلیونی صحیح است ی خیر ؟! روزگاری مازندران تفرجگاه تهرانی ها واستانهای همجوار بود وبطور معمول هر خانواده سالیانه ۱یا ۲ بار به مازندران سفر میکرد اما امروز به دلیل سرمایه گذاریهای ملکی افراد احساس میکنند هر هفته باید به شمال سفر کنند آیا جنگلها ،مراتع ،سواحل وزیر ساختهای شهری مازندران وشمال ایران پایندگی لازم جهت این حجم از تردد را دارد ؟یا به سرعت شاهد تخریب محیط زیست ،فرهنگ و بوم شمال ایران خواهیم بود