• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402100603943
  • خبرنگار : 71295

استاندا بوشهر:

صاحبان صنایع از فعالان رسانه‌ای استان بوشهر حمایت کنند

صاحبان صنایع از فعالان رسانه‌ای استان بوشهر حمایت کنند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به اینکه صاحبان صنایع را ملزم به حمایت از رسانه‌های استان بوشهر کرده‌ایم، افزود: باید همه جریانات و کسانی که دل در گروه این انقلاب دارند حمایت شوند.

احمد محمدی‌زاده  در مراسم پایانی جام رسانه‌ای امید در بوشهر گفت: این نظام و انقلاب بزرگ است و شهدای بزرگی همچون شهید رضی موسوی در راه این انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند تا مردم در امنیت و آرامش باشند.

وی با اشاره به اینکه شهید رضی موسوی نقش مهمی در جبهه مقاومت داشته است ادامه داد: همه این شهید بزرگ را دوست داشتند و با شجاعت و توان بالای خود توانست منشأ کارهای بسیار بزرگی باشد و مزد خود را با شهادت گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کارهای بزرگ این نظام و انقلاب باید بیان شود اضافه کرد: رسانه‌های انقلابی باید در مسیر امام و رهبری، آرمان‌های انقلاب و شهدا حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان صنایع را ملزم به حمایت از رسانه‌های استان بوشهر کرده‌ایم افزود: باید همه جریانات و کسانی که دل در گروه این انقلاب دارند حمایت شوند.

محمدی‌زاده امیدآفرینی در شرایط جنگ همه‌جانبه دشمن را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: دشمن همه توان خود را بسیج کرده تا مردم حضور کم‌رنگی در انتخابات داشته باشند و رسانه‌ها در این شرایط باید با امیدآفرینی زمینه افزایش حضور مردم را فراهم کنند.

وی خواستار تلاش برای شکل‌گیری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند امسال شد و گفت: رسانه‌های انقلابی باید برای حضور مردم در انتخابات بجنگند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی‌زاده اظهار کرد: ما نیز به عنوان مجریان انتخابات همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات رقابتی با مشارکت گسترده مردم و یک انتخابات سالم با امنیت کامل به کار می‌گیریم.

انتهای پیام

صاحبان صنایع از فعالان رسانه‌ای استان بوشهر حمایت کنند

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha