• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402100603988
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان خبر داد

شناسایی ۱۱۰ گروه برای برگزاری نشست‌هایی با محوریت مشارکت در انتخابات

شناسایی ۱۱۰ گروه برای برگزاری نشست‌هایی با محوریت مشارکت در انتخابات

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از شناسایی ۱۱۰ گروه هدف برای برگزاری نشست‌های تبیینی با محوریت مشارکت در انتخابات در این استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه گذشته (سه‌شنبه، پنجم دی ماه) در نشستی با اعضای هیأت‌های اندیشه‌ورز استان، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۰ گروه هدف برای برگزاری نشست‌های تبیینی با محوریت مشارکت در انتخابات در راستای لبیک به تاکیدهای مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری احصا  شده‌اند و نشست‌هایی در استان برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از موثرین و نخبگان برای کمک به تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، گفت: انتظار می‌رود نخبگان و موثرین استان با تبیین شرایط کشور و اهمیت انتخابات، مردم را به مشارکت حداکثری فراخوانند.

استاندار سمنان تاکید کرد: کلید واژه‌های مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت انتخابات چهار راهبردی است که مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه بر آن تاکید دارند و ما نیز در ستاد انتخابات استان به آنها توجه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، گفت: مشارکت قوی یقیناً مجلس قوی را به دنبال خواهد داشت.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان بیان کرد: جلب اعتماد مردم یکی از مولفه‌هایی است که مشارکت قوی را بیش از پیش محقق می‌کند.

وی از مسؤولان شهرستان‌های هشتگانه استان خواست که برگزاری جلسات تبیینی متناظر این جلسه در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران و با بهره‌گیری از ظرفیت زنان، جوانان و نوجوانان، نخبگان، بازاریان و سایر اقشار در راستای افزایش مشارکت، در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس نام برد و گفت: وظیفه مسؤولان اجرایی انتخابات حراست از این حق مردم است. مسؤولان اجرایی انتخابات موظفند با رعایت اصل بی‌طرفی، انتخاباتی حماسی و با حضور حداکثری مردم را برگزار کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha