• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402100604006
  • خبرنگار : 50037

رسانه‌ها ظرفیت بزرگی برای تبیین راه شهید سلیمانی هستند

رسانه‌ها ظرفیت بزرگی برای تبیین راه شهید سلیمانی هستند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی ظرفیت بزرگی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز تبیین راه سردار شهید قاسم سلیمانی هستند و باید از این ظرفیت به نحو احسن بهره گرفت.

کمیل خواستان در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان درگزین، اظهار کرد: بصیرت امت ایران اسلامی در حماسه نهم دی‌ماه سال ۸۸ همواره برگ زرینی در تاریخ کشور ایران اسلامی است، نقشه‌های شومی که طراحان و نخبگان دشمنان روزها و سال‌ها بر روی آن کار کرده بودند، در حماسه نهم دی سال ۸۸ با حضور مردم نقشه برآب شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سردار سپهبد حاج قاسم، نماد اقتدار و استواری ملت ایران عزیز در مقابل استکبارجهانی، صهیونیست‌ها و تروریست‌های داعش در جهان است، افزود: گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید باید به گونه‌ای باشد که دستاوردها و بزرگی این شهید عزیز به جهان نشان داده شود.

خواستان با اشاره به اینکه استفاده از فضای شهری، معرفی کتاب‌های خاطرات شهدا، مسابقات ورزشی و یادواره‌ها و گفتمان‌سازی از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توان در سالروز شهادت این عزیز گرانقدر انجام داد، اضافه کرد: به شهادت رساندن سردار بزرگ سیدرضی موسی بار دیگر چهره شیطانی دشمنان ایران اسلامی و رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

خواستان با بیان اینکه برنامه‌های جامعی در شهرستان درگزین برای گرامیداشت دهه بصیرت درنظر گرفته شده که متفاوت‌تر نسبت به سال‌های اخیر برگزار می‌شود، گفت: دهه بصیرت، بار دیگر حضور مردم در صحنه پشتیبانی از کشور و نظام را به رخ جهان و استکبار کشید.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، کتابخانه‌ها و سپاه بیشترین برنامه‌ها را در شهرستان برای اجرا در دهه بصیرت خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری درگزین، خواستان یادآور شد: برنامه‌ریزی شده تا در دهه بصیرت برنامه‌های اجرایی طیف کثیری از مخاطبان را در بربگیرد که در همین رابطه از عموم مردم دعوت می‌کنیم تا در برنامه گرامیداشت دهه بصیرت که در روز شنبه برگزار خواهد شد، حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha