• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402100604010
  • خبرنگار : 50532

مدیر امور آبفای آستارا:

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا

ایسنا/گیلان مدیر امور آبفای آستارا با اینکه آب شرب آستارا یکی از باکیفیت ترین آب های کشور است گفت: نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب آستارا به صورت شبانه روزی انجام شده و تحت کنترل و مراقبت است.

امین شهری سا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کیفیت بسیار خوب آب آستارا و مراقبت کامل از آن اظهار کرد: آب شرب شهرستان آستارا یکی از بهترین آب‌های آشامیدنی کشور بوده و کیفیت آن به لحاظ بهداشتی مورد تایید است.

وی با بیان اینکه بخش آبفای شهرستان آستارا بیش از ۴۹ هزار مشترک دارد افزود: مجموعه امور آبفای آستارا همواره برای تامین آب شرب مردم تلاش شبانه‌روزی می‌کند و با اطمینان به مردم آستارا اعلام می‌شود که آب مصرفی آنها کاملا سالم بوده و هیچ نگرانی درباره آب مصرفی این شهرستان وجود ندارد.

مدیر امور آبفای آستارا با تاکید بر اینکه تامین، تولید و توزیع آب کار بسیار سختی بوده و نیاز به همت وافر و مستمر دارد و ما همواره در این رابطه در تلاش هستیم گفت: جمعیت شهر آستارا در تعطیلات نوروزی و ایام تابستان بیش از سه برابر می‌شود و با افزایش جمعیت شناور، پیک مصرف آب در این شهرستان بالا رفته و این امر نیازمند همکاری و برنامه‌ریزی ویژه مردم در مصرف بهینه از آب آشامیدنی است.

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا

شهری سا به پروژه‌های در دست اجرای  آبفای این شهرستان اشاره کرد و افزود: در شهرستان آستارا اجرای پروژه‌های تامین آب در سطح استان جایگاه ویژه‌ای دارد که با جذب اعتبارات لازم به موقع اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه اصلاح شبکه آب باغچه سرا خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز پروژه مذکور ۶۸ میلیارد ریال می‌باشد که میزان ۵۰ میلیارد از رقم فوق با مساعدت نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی و مابقی نیز با مساعدت فرماندار آستارا در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تأمین شده است.

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا

مدیر امور آبفای آستارا ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم به اصلاح شبکه و لوله گذاری در منطقه مذکور، اجرایی شدن هرچه سریع تر پروژه در برنامه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان می باشد.

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا

شهری سا اظهار کرد: وظایف امور آب و فاضلاب آستارا فقط در بحث توزیع آب خلاصه نمی‌شود و این امور وظیفه خطیر تأمین و تصفیه‌ آب آشامیدنی را نیز عهده‌دار است که در نتیجه‌ی تلاش شبانه‌روزی کارشناسان کنترل کیفی، آب شرب شهر آستارا همواره یکی از با کیفیت‌ترین‌های کشور بوده است و در کنار تلاش پرسنل خدوم آب و فاضلاب، حفظ پایداری شبکه از لحاظ کیفی و کمی مستلزم همکاری مشترکین محترم در مدیریت مصرف و پرداخت به موقع آب بهاء مصرفی نیز می‌باشد.

کیفیت و سلامت آب شرب آستارا تحت کنترل است/ اصلاح شبکه آب باغچه سرا

وی عنوان کرد: در جریان سیل ۲۷ شهریورماه سال جاری آسیب‌های متعددی به تصفیه‌خانه بهارستان  آستارا و سایر تأسیسات تأمین آب شهرستان وارد شد که با پیگیری‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم آستارا در مجلس جهت ارتقاء و بازسازی تصفیه‌خانه بهارستان اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است و هم اکنون طرح‌های ارتقاء و بازسازی در حال اجرا می‌باشند تا با یاری خداوند متعال امکان ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف شهرستان میسر گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha